Žene su ga razgrabile, a sad je dobio i seksi izdanje

4.9.2012.
10:49
VOYO logo

Tvrtka Ultimo počela je svoj model The ONE prodavati u ožujku, a veliku popularnost odlučili su proslaviti i seksi čipkastom varijantom grudnjaka za svakodnevno nošenje.

Zadatak da ga predstavi još su jednom povjerili Luisani Lopilato, dokazujući da su i grudnjaci za svakodnevnu upotrebnu dovoljno seksi za spavaću sobu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osnivačica Ultima, Michelle Mone, izjavila je kako je The ONE najbolji model grudnjaka za svakodnevno nošenje na tržištu.

'Žene su toliko oduševljene kako im oblikuje grudi da su me same tražile da ih učinim dovoljno privlačnima i za spavaću sobu.'

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Objašnjava kako The ONE grudnjak daje ženama prirodan izgled dekoltea, a trebale su dvije godine da ga Ultimov tim stručnjaka iz Velike Britanije i Hong Konga usavrši. Izgled 'dvostrukih grudi' izbjegnut je zahvaljujući posebnim satenskim vrpcama dok superlagane košarice podižu i štite grudi.

Luisana Lopilato naslijedila je Mel B, Sarah Harding, Helenu Christensen i brazilsku manekenku Raicu Oliveiru kao nova zvijezda brenda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Žene znaju koliko je dobar grudnjak važan. Ovaj grudnjak je nevjerojatan. Odlično leži i grudi u njemu odlično izgledaju', kaže Luisana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Skriveno u raju
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo