FOTO: / Retro dive zatvorile treću večer Perwoll Fashion.hr-a

I treću večer zaredom paviljon 5 Zagrebačkog velesajma bio je prepun ljubitelja mode koji su imali priliku uživati u najnovijim kolekcijama ponajboljih domaćih modnih dizajnera.

19.10.2013.
13:54
VOYO logo

Večer je otvorila talentirana dizajnerica Ana Maria Ricovprikazavši izvrsnu kolekciju inspiriranu geometrijom koju karakterizira slojevitost, jednostavna i čista forma te jaki kontrasti, a upotpunjuje metalni nakit koji potpisuje akademski kipar Silvio Hrnčir, S.H.Art.

Aleksandar Žarevac prikazao je ženstvenu kolekciju u kojoj se ističu večernje haljine, suknje i topovi s prigušenom dozom seksipila i prozirnim detaljima, sve u crvenoj i bijeloj varijanti, ali i nekoliko muških komada koji se stilski nadovezuju na ženski dio kolekcije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Modna publika s nestrpljenjem je dočekala autorsku kolekciju Borisa Banovića koji se ove sezone premijerno predstavio publici Perwoll Fashion.hr-a te u sklopu dizajnerskog branda 2B Boris Banović prikazao urbanu kolekciju s dnevnim i večernjim varijantama namijenjenim suvremenom muškarcu te upotpunjenu odabranim modelima sportske obuće DNA?.

//www.youtube.com/embed/YwAwSu_0JIc

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prošlogodišnja pobjednica natječaja LIFT by Perwoll, Morana Krklec prikazala je kolekciju u svom prepoznatljivom stilu inspiriranu prirodnim prozračnim materijalima koji uglavnom prate siluetu. Kolekcijom dominiraju zemljani tonovi, posebno se ističu komadi u kobalt plavoj boji, a upotpunjuje je zanimljivi nakit mlade dizajnerice Ivane Denoble.

Prvi dio večeri kulminirao je revijom Ivice Skoke nastalom u suradnji s poznatim make up brandom Illamasqua u sklopu koje je predstavio glamuroznu kolekciju Diva kojom dominiraju senzualne haljine izrađene od najfinijih materijala uz dodatak trodimenzionalne čipke i raznih aplikacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Drugi dio modne večeri pripao je dizajnerskom dvojcu eNVy room koji se predstavio na zasebnoj pisti samostalnom revijom rađenom u suradnji s beauty brandom Dove. Vjeko Franetović i Nikica Ivančević prikazali su ultraženstvenu kolekciju koju karakterizira damska silueta sa daškom retro elegancije uz naglašeni kolorit, a u sklopu revije predstavili su i nekoliko ekskluzivnih pismo torbica inspiriranih originalnim Dove oglasom iz davne 1962. godine, točnije iz razdoblja pop arta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo