VIDEO: Vježbe za lijepo oblikovane noge

Oblikujte noge posebno osmišljenim vježbama kojima nećete izostaviti niti jedan mišić. Sve što vam treba je stolica, uteg od 2,5 kilograma, ručnik i, naravno, dobra volja.

‘Čučnjevi, iskorak i istezanje listova najbolje će oblikovati vaše noge’, tvrdi fiziolog Brad Schoenfeld, autor knjige Sculpting Her Body Perfect.

Upravo je od tih vježbi složio program nazvan ‘Volite svoje noge’, čija je čarolija u kombiniranju vježbi koje će pokrenuti mišiće za koje vjerojatno niste ni znali da postoje.

Radite ih tri puta tjedno, odmarajući oko 30 sekundi između setova. Svaki set vježbi ponovite dva do tri puta, s 15 do 20 ponavljanja.

Vježba br. 1 – za stražnjicu i kvadricepse

http://www.fitnessmagazine.com/videos/widgets/410/?episode=51593316&width=596&height=400

Vježba br. 2 – za kvadricepse, mišiće natkoljenice i listove

http://www.fitnessmagazine.com/videos/widgets/410/?episode=51593318&width=596&height=400

Vježba br. 3 – za stražnjicu i kvadricepse

http://www.fitnessmagazine.com/videos/widgets/410/?episode=51593320&width=596&height=400

Vježba br. 4 – za stražnjicu, kvadricepse, unutarnju stranu bedara i mišiće natkoljenice

http://www.fitnessmagazine.com/videos/widgets/410/?episode=51858816&width=596&height=400

Vježba 5. – za stražnjicu, kvadricepse, unutarnju stranu bedara i mišiće natkoljenice

http://www.fitnessmagazine.com/videos/widgets/410/?episode=51593323&width=596&height=400

Vježba br. 6 – za trbušne mišiće, stražnjicu i mišiće natkoljenice

http://www.fitnessmagazine.com/videos/widgets/410/?episode=51593324&width=596&height=400

Vježba br. 7 – za stražnjicu i mišiće natkoljenice

http://www.fitnessmagazine.com/videos/widgets/410/?episode=51593327&width=596&height=400

Vježba br. 8 – za stražnjicu i mišiće natkoljenice

http://www.fitnessmagazine.com/videos/widgets/410/?episode=51593331&width=596&height=400

Vježba br. 9 – za listove

http://www.fitnessmagazine.com/videos/widgets/410/?episode=51593334&width=596&height=400

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr