UŽAS NA USNAMA: / Reklamiraju balzam koji 'izaziva plikove, krvarenje, osip i pucanje usana'

Image
Foto: Screenshot / Youtube
14.1.2016.
14:49
Screenshot / Youtube
VOYO logo

EOS lip balm, jedan od najviše oglašavanih kozmetičkih proizvoda, sada je dobio reklamu od koje će se teško oporaviti.

Jajoliki balzam za usne kojeg reklamiraju Miley Cyrus, Kim Kardashian i Britney Spears te hvale mnoge modne blogerice, korisnici tuže jer navodno izaziva oticanje, osip pucanje usana kraste i alergijske reakcije.

ĆELAVE ZBOG ŠAMPONA: Kosa otpada nakon samo nekoliko pranja

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Buzzfeed.com
Image
Foto: Buzzfeed.com
Image
ĆELAVE ZBOG ŠAMPONA: /

Kosa otpada nakon samo nekoliko pranja

Image
ĆELAVE ZBOG ŠAMPONA: /

Kosa otpada nakon samo nekoliko pranja

"Usne Rachael Cronin postale su suhe i upaljene i počele pucati u uglovima izazivajući ljuštenje i krvarenje. Idućeg dana, usne gospođe Cronin i okolna koža imale su velike plikove i osip te je bila potrebna liječnička intervencija. Gđa. Cronin bila je u velikoj panici i teško šokirana idućih 10 dana", piše u tužbi u kojoj se navode primjeri i drugih korisnika s nuspojavama balzama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odvjetnik je uvjeren kako je ovo tek prva u nizu tužbi.

Image
Foto: Buzzfeed.com
Image
Foto: Buzzfeed.com

Ubrzo su se i na društvenim mrežama pojavila svjedočantva o tome kako balzam koji je na tržištu od 2009. i uzeo velik dio "kolača", ustvari izaziva ono što tvrdi da sprečava.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Buzzfeed.com
Image
Foto: Buzzfeed.com

Na društvenim mrežama ubrzo se počelo nagađati kako je za sve kriv pčelinji vosak iz balzama, koji je nekima alergen.

Tvrtka odbacuje sve optužbe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Čvrsto vjerujemo da je tužba bez osnova. Naši proizvodi u pripremljeni od sastojaka najviše kvalitete i zadovoljavaju ili nadmašuju sve sigurnosne standarde koje je postavila naša industrija te su provjereni rigoroznim testiranjem. Zdravlje i dobrobit naših korisnika je naš najviši prioritet. Milijuni zadovoljnih kupaca koriste naše proizvode svakodnevno, a mnogi od njih su odvojili svoje vrijeme kako bi s nama podijelili svoja iskustva", tvrde u priopćenju.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo