Tko bi rekao da Julia nije dovoljno velika ljepotica

27.7.2011.
13:06
VOYO logo

Fotografije glumice Julie Roberts i modela Christy Turlington digitalno su obrađene kako bi cure izgledale još ljepše za potrebu reklamne kampanje kozmetičkih kuća. Obje su reklame zabranjene nakon što je agencija za određivanje standarda oglašavanja zaprimila nebrojeno pritužaba na račun spornih reklama koje ne prikazuju stvarno stanje stvari, već lažnu percepciju ljepote. Problem je u tome što ovakve reklame vrše pritisak na žene i mlade djevojke koje se uspoređuju s nepravedno nerealnim prikazima ljepote.

Julia Roberts pozirala je za Lancôme, jedan od L'Orealovih brandova, a reklama promovira puder koji 'osvježava auru savršene kože'. Napominje se kako je Lancôme utrošio deset godina na istraživanje kako bi se dobio ovaj 'savršeni' puder, a Julia je za svoj angažman novog zaštitnog lica tog branda dobila oko 17 milijuna eura. No, sudeći po tome što su reklamu brutalno fotošopirali, Julia očito nije adekvatna ambasadorica spomenutog kozmetičkog branda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prošle je godine ova 43-godišnja glumica i majka troje djece osudila opsesiju ljepotom nazivajući takve ljude 'plitkima'. L’Oreal je priznao kako su na izgledu glumice primijenjene određene 'postprodukcijske' tehnike, napominjući kako je fotografija, a time i reklama, 'precizan prikaz njezine prirodno lijepe i sjajne kože'. Zašto su je onda toliko fotošopirali?

L’Oreal se našao na udaru i zbog reklame za brand Maybelline na kojoj je model Christy Turlington također nevjerojatno fotošopirana. Dijelovi njezinog lica prekriveni su puderom, dok je ostatak ostavljen u prirodnom stanju, kako bi se prikazao učinak koji reklamni proizvod ima na kožu. No, ispod izmijenjene fotografije minijaturnim slovima stoji priznanje kako je fotografija zapravo 'ilustrirani efekt'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Christy je na ovoj reklami podvrgnuta ekstremnim promjenama: koža joj je posvijetljena, uklonjeni su tamni krugovi ispod očiju, poboljšali su joj teksturu usana i potamnjene obrve. Unatoč svemu tome, L'Oreal i dalje tvrdi kako je reklama 'precizan odraz prednosti ovog proizvoda za kožu'.

Srećom, agenciju za određivanje standarda oglašavanja L'Orealova uvjeravanja nisu impresionirala, pa su reklame zabranjene. Vijesti o ovakvom 'sakaćenju' Photoshopom i prodavanju magle nažalost su postale čest fenomen, no postavlja se pitanje: Do kada će nas reklamna industrija praviti ludima?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201107240224006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo