Najbolji način skidanja ‘šlaufića’ s trbuha

Potrebno je malo pozornosti, kombiniranja i puno znojenja ako želite ravni trbuh. Intervalni trening je prava stvar za skidanje šlaufića, kažu stručnjaci.

Trčanje, zumba, salsa, tae bo, trbušni ples… mnogi su načini kojima se možete uhvatiti u koštac s masnim naslagama na svom trbuhu.

No, najučinkovitiji način za to je intervalni trening. Nemojte brinuti, ne morate isti čas nabiti formu kao da ste Olimpijac – možete početi laganim tempom i s vremenom napredovati do ozbiljnijeg treninga kojim ćete u najvećoj mjeri iskoristiti svoj kapacitet.

Kiropraktičar specijaliziran za mršavljenje i nutricionizam dr. Eric Berg tvrdi kako ovakav oblik fitness može povisiti razinu hormona rasta za nevjerojatnih 450 posto (riječ je o hormonu koji učinkovito topi masne naslage te izgrađuje mišiće).

Koncept intervalnog treninga počiva na mijenjanju intervala vježbanja: intenzivnih i odmora. Cilj je povisiti brzinu otkucaja srca, a zatim ju spustiti.

Obavezno uključite čučnjeve i skokove koji angažiraju cijelo tijelo, a ne samo jednu li dvije skupine mišića. Cilj je koristiti velike mišićne skupine kako bi se stimulirao hormon rasta i potaknulo sagorjevanje masnih naslaga s trbuha.

Ako ste skeptični, prvo razgovarajte sa svojim liječnikom i savjetujte se s fitness trenerom.

ordinacija.hr

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr