Objektivizacija ženskog tijela kao i nerealni, digitalno osmišljeni, standardi ljepote već su dugo trn u oku mnogim ženama. U posljednje vrijeme, čini se, žene dižu glas protiv takvog marketinga, a jedna od tvrtki koja je to osjetila na svojoj koži je Protein World.
Naime, na njihovoj reklami nalazi se manekenka u bikiniju kraj koje stoji pitanje 'Je li vaše tijelo spremno za plažu?', a s njene desne strane nalaze se njihovi proteinski preparati za mršavljenje.
Ubrzo nakon što je reklama osvanula u pothotnicima i vlakovima, revoltirani ljudi su je krenuli 'ukrašavati'.
"Nitko ovako ne izgleda", "Svako tijelo je spremno", "Volite svoje tijelo kakvo je", "Prestanite sa seksizmom", "Propaganda koja sramoti ostale tipove tijela nije dobrodošla" i slični natpisi osvanuli su na reklami, a fotografije istih se iz dana u dan pojavljuju na Twitteru uz hashtag #eachbodysread (Svako tijelo je spremno).
To je ujedno i naziv protu-kampanje koja je pokrenuta stranicama na društvenima mrežama, ali i peticijom na stranici Change.org.
Peticiju da se reklama ukloni potpisalo je preko 45 tisuća ljudi, do sada. Nedugo nakon pokretanja iste, središnja organizacija za standarde u marketingu (ASA) zabranila je pojavljivanje novih Protein World reklama u iduća dva dana 'jer ozbiljno razmatraju slučaj i istražuju krši li reklama pravila o društvenoj odgovornosti'.
'Rat' između pristaša reklame i njezinih protivnika traje već danima, a za 'zahuktavanje' situacije zaslužna je i sama napadnuta tvrtka koja uredno odgovara svojim kritičarima na Twitteru.