Potpuno iskreno, kuhari su otkrili tajne za koje ne žele da ih njihovi gosti ikad saznaju.
1. Izbirljivi gosti vrlo su omraženi
Na meniju je piletina s gljivama, ali vi biste ju baš željeli jesti s graškom? Ovakvi prohtjevi užasno živciraju čak 60 posto kuhara koji su sudjelovali u istraživanju, a neki se takvim gostima i osvećuju.
2. Kruh koji ne pojedete 'ide dalje'
Tri su kuhara priznala kako se u njihovim restoranima kruh koji gostu ne pojedu nosi sljedećim gostima. Odvratno je to što nikad ne znate tko je sve dirao kruh koji ste dobili.
3. Pravilo "pet sekundi"
Sigurno ste čuli za pravilo prema kojem je hrana koja je pala na pod jestiva ukoliko nije bila u doticaju s prljavštinom dulje od pet sekundi. Za to su čuli i kuhari, a njih 25 posto svakodnevno ga se pridržava.
4. Tjestenina je precijenjena
Kada jede u restoranu, većina kuhara ne naručuje tjestenine ni jela s piletinom jer su "precijenjena" i "najmanje zanimljiva."
5. Neželjeni gosti
Iako bi bilo bolje da ovo nikada niste saznali, čak 75 posto kuhara priznalo je da im žohari u kuhinji nisu nimalo strani gosti.
6. Specijalne ponude u jelovniku zaista su specijalne
Specijalne ponude nisu samo puko hvalisanje kuhara s čudnim nazivima, već pravi kulinarski eksperimenti s vrhunskim namirnicama.
7. Osveta
Svi su barem jednom čuli horoske priče o kuharima koj iza zatvorenih vrata kuhinje kažnjavaju bezobrazne goste "posebnim" dodacima jelima. Iako se to uistinu događa, samo 13 posto kuhara priznalo je da je prisustvovalo takvim situacijama.
8. Vegetarijanska jela nisu nužno potpuno vegetarijanska
Oko 15 posto kuhara priznalo je da njihova jela ne zadovoljavaju vegetarijanske standarde.
9. Dajte dobru napojnicu
Kada posjećujete restorane u inozemstvu, korektna napojnica iznosi 20 posto od cijene računa. Tako i oni plaćaju kada jedu u restoranu.
10. Ili nemojte
Čak 90 posto kuhara vjeruje kako je pravedno dati manju napojnicu kao kaznu za lošu uslugu.
Odlasci u restoran više nikad neće biti isti...
Food Network/Magazin.hr