Mali savjet za zavođenje koji zbilja funkcionira

Znate kako matadori koriste žarko crvene zastave kako bi privukli pozornost bika? Očigledno, i muškarci imaju sličnu reakciju na ovu boju, što je ključna komponenta u domeni zavođenja.

23.11.2011.
15:24
VOYO logo

I kod muškaraca i kod žena utvrđeno je da imaju psihološke i fiziološke reakcije na boju, pa je najjednostavniji i najuniverzalniji savjet za zavođenje kojeg možete dobiti jest - nosite crvenu boju. No, nije da se jednostavno možete 'utegnuti' u crveni džemper i postati najomiljenija osoba u prostoriji, vaša će osobnost svejedno morati obaviti većinu posla.

Stoljećima je crvena boja bila simbol zavođenja i nerijetko je bila povezana sa strastvenim ženama. No, ta boja vuče korijene dalje od kulturnih konotacija. 'Psihološka istraživanja zaključila su kako je crvena boja stimulans za muškarce, povećava njihovu razinu uzbuđenja i i želju za zavođenjem', piše u članku objavljenom na stranici eFlirtExpert.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Crvena kao stimulans

Istraživanje koje je 2008. godine provedeno na sveučilištu Rochester pokazalo je kako su muškarci veći interes pokazivali za žene odjevene u crvenu boju, a ovaj zaključak još se jednom povezuje s primatima: ženski babuni i čimpanze poprimaju crvenkastu boju dok se bliže periodu ovulacije, što je mužjacima jasan znak da je vrijeme za parenje.

Možda se čini 'nategnutim' uspoređivati ponašanje čimpanzi s nošenjem crvenih haljina, no ne treba podcjenjivati moć prirodnih znakova parenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Naše istraživanje dokazuje paralelu u načinu na koji ljudi i mužjaci primata reagiraju na crvenu boju. Zaključci istraživanja potvrđuju ono što mnoge žene već duže vrijeme smatraju i u skladu s tim se odnose, a to je da se muškarci po pitanju seksa i seksualnosti ponašaju kao životinje. Koliko bi god muškarci voljeli misliti da na žene reagiraju na promišljeni i sofisticirani način, prava je istina da su, barem u nekim segmentima, njihove sklonosti jednom riječju primitivne', kazali su stručnjaci koji stoje iza spomenutog istraživanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo