FOTO: / Tatjana Dragović skinula se s dobrim razlogom

24.11.2013.
13:45
VOYO logo

Popularni brend nakita Borboleta po drugi put je kao zaštitno lice svoje medijske kampanje odabrao Tatjanu Dragović, poznatu hrvatsku manekenku sa zavidnom inozemnom karijerom.

Tatjana je pred objektivom Šime Eškinje pozirala 'odjevena' samo u Borboleta narukvice, a nova kampanja, kao i njezine umjetničke fotografije, imaju plemeniti cilj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, brend Borboleta je dio prihoda od prodaje svoje ljubičaste narukvice odlučio donirati Klinici za ženske bolesti i porode u Petrovoj za kupnju ultrazvučnog aparata E8, kojim se dijagnosticiraju malformacije i srčane mane ploda u ranoj trudnoći.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo