POVODOM DANA DJECE / RTL Kockica u moćnoj kampanji: Mogu li djevojčice biti vatrogasci, a dječaci tete u vrtiću?

Image
Foto: RTL

Svjetski dan djece RTL Kockica obilježava kampanjom 'Možeš biti sve što poželiš'

16.11.2021.
15:38
RTL
VOYO logo

Svjetski dan djece, 20. studenoga, obilježavamo na kanalu RTL Kockica kampanjom 'Možeš biti sve što poželiš' , u sklopu koje se bavimo jednim od temeljnih prava djeteta, onim na razvoj, učenje, obrazovanje i razvijanje punih potencijala.

Našim najmlađim gledateljima želimo poručiti da nikad ne prestanu sanjati i da nikad ne odustanu od težnje za ostvarenjem svojih snova te da uvijek mogu računati na potporu nas odraslih koji se moramo i možemo zalagati za to da sva djeca odrastaju u svijetu jednakih mogućnosti kako za djevojčice, tako i za dječake - sve ono što već sedam godina promiče RTL Kockica - prvi domaći besplatni specijalizirani kanal za djecu, mlade i obitelj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: RTL

„Svih ovih godina kroz program Kockice nastojimo promovirati životne vrijednosti i jednakost te poticati kreativnost kod djece. Ovom kampanjom želimo osvijestiti ulogu djece i njihovu vrijednost za budućnost društva. Svaka generacija prilika je za stvaranje temelja za novi bolji svijet, za svijet dostojan djeteta. Prilika je to koju ne smijemo propustiti. Mi dalje nastavljamo sa svojom misijom - promoviranjem prava djece putem naših emisija“, izjavila je Danijela Škacan, voditeljica Odjela dječjeg sadržaja RTL-a.

Vole li i djevojčice plavu boju, a dječaci crvenu? Mogu li curice biti vatrogasci, a dečki tete u vrtiću? Zvijezde naše ovogodišnje kampanje reći će vam - naravno da mogu!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: RTL

Jednake mogućnosti i međuvršnjačka jednakost

„Željeli smo kroz jednostavne i vedre vizuale djeci prenijeti direktnu, jasnu i važnu poruku: Kad odrasteš, možeš biti sve što poželiš! Trebaju slijediti svoje snove i pokušati ih ostvariti, bez obzira na rodne i druge razlike. Svi zajedno moramo težiti ravnopravnijem društvu u kojem neće biti neobično vidjeti djevojčicu koja se profesionalno bavi hokejem ili dječaka koji je vrhunski kuhar“, objasnile su kreativne snage koje stoje iza ovogodišnje kampanje; viša producentica promotivnih spotova i sadržaja, Danijela Vučković Novosel te direktorica dizajna, Ana-Marija Brdar iz Odjela komunikacija i marketinga RTL-a.

Kampanja će svjetlo dana ugledati u subotu, 20. studenoga, na datum na koji se već 32. godinu zaredom obilježava dan usvajanja Konvencije o pravima djeteta. U subotu će i RTL Kockica zasjati u bojama jednakih mogućnosti, ravnopravnosti i dječjih želja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: RTL

Jednake mogućnosti i međuvršnjačka jednakost samo su neke od tema koje obrađujemo na Kockici jer ovaj kanal ima zabavnu i edukativnu zadaću - sve naše najmlađe gledatelje učiti životnim vrijednostima i educirati ih na raznim poljima.

To su prepoznali i naši Kockići pa je u nedavno provedenom istraživanju o navikama gledanja televizijskog sadržaja kod djece, provedenog na ispitanicima u dobi od četiri do 14 godina, upravo RTL Kockica zauzela prvo mjesto na listi omiljenih dječjih TV kanala, što je izjavilo čak 41% svih ispitanika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njih 70% najviše voli crtane filmove, a 44% edukativni sadržaj ili dječje emisije poput 'Djeca kuhaju' ili 'Mali znanstvenici'. Pozitivan utjecaj RTL Kockice na djecu očituje se i u tome što gledajući ovaj kanal njih 57% smatra da su gledajući Kockicu nešto naučili, poput dobrih vrijednosti, ali i praktična znanja poput kuhanja, kreativnih projekata ili crtanja.

Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo