Već i vrapci na granama znaju da je recesija itekako utjecala na seksualni život ljudi, a najnovije istraživanje pokazalo je da to zapravo i nije toliko loše.
Naime, najnovije istraživanje pokazuje da zbog recesije mnogi ostaju kod kuće, a to vrijeme koriste za slobodne aktivnosti. Umjesto na izlaske i gorivo, novac tako troše na seksi rublje i seksi igračke.
Kako pokazuje istraživanje Sunovog magazina Fabulous, prodaja predmeta poput poveza za oči, lisica i seksi gaćica prilično znatno je porasla u posljednje dvije godine. Internetska trgovina seksualnih pomagala lovehoney.com izvještava kako je riječ o porastu većem od 50 posto u posljednje dvije godine.
Fabulous navodi i kako je istraživanje pokazalo da više od 70 posto njihovih čitatelja ima neki seksi igračku. 'Parovi jednostavno nemaju novac, pa radije izdvajaju 40 eura za seksi pomagala i uživaju u intimnoj kućnoj zabavi. U posljednje vrijeme svi tražimo zabavu koju si možemo priuštiti', ističe vlasnik spomenute internetske trgovine, Richard Longhurst.
Rezultati ovog istraživanja nikog nisu pretjerano iznenadili. Iako su neka druga istraživanja pokazala kako ekonomska kriza loše utječe na seksualni život ljudi, čini se da od nje po ovom pitanju ipak ima neke koristi. Nestašica, naime, potiče ljude da potraže besplatne, ali kreativne oblike zabave, a seks je tu sasvim sigurno na prvom mjestu.