'FASCINIRAN SAM ZNANOŠĆU' / Legenda Top Geara u novoj ulozi očarat će vas velikim strojevima, avionima, brodovima i ostalim velikim stvarima

Image

U prvoj epizodi dokumentarca 'Veliko' Richard Hammond se u lokomotivi teretnog vlaka teškoj 67 tona vozi kroz najveću tvornicu automobila na svijetu

9.9.2021.
15:47
VOYO logo

Ne propustite! Dokumentarac „Veliko“ s popularnim voditeljem Richardom Hammondom otkriva što se nalazi u pozadini velikih suvremenih tehnoloških postrojenja, građevina i strojeva

Na spomen imena Richarda Hammonda većina ljudi odmah pomisli na kultnu britansku automobilističku BBC-jevu emisiju „Top Gear“ u kojoj je s  dvama velikanima automoto medijske industrije, Jeremyjem Clarksonom i Jamesom Mayom te anonimnim testnim vozačem, The Stigom testirao automobilske novitete. Iako spomenuti trojac nije prva postava „Top Geara“, definitivno je najpopularnija. Legendarni Clarkson, Hammond i May godinama su bez dlake na jeziku u ludim situacijama testirali brojne automobile, pratili utrke, ponekad i razbijali aute koje su vozili i  stvorili vrhunski show pritom se izvrsno zabavljajući. Upravo zbog šarma trojice glavnih protagonista, „Top Gear“ je postao jedna od najuspješnijih TV automoto emisija svih vremena.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No kada govorimo o Richardu Hammondu, strast prema automobilima i stvaranju TV sadržaja takve tematike nije jedina stvar koju voli i u kojoj se snalazi kao riba u vodi. Jedan od zanimljivijih projekta kojih se Hammond primio u posljednje vrijeme je dokumentarna TV serija „Veliko“ (izvorno „BIG“) koja se počela snimati 2020 godine. U ovom TV projektu talentirani voditelj pokazao je da se osim s automobilima, podjednako dobro snalazi i u svojoj voditeljskoj ulozi u blizini jako, jako velikih stvari. Konkretno, to su veliki strojevi, stvarno velika inženjerska i proizvodna postrojenja, veliki avioni, veliki tuneli, veliki brodovi i još mnogo drugih fantastičnih inženjerskih i tehnoloških postignuća, koja su velika, ne samo u pogledu svoje veličine, nego i u smislu tehnološkog razvoja.

Fasciniran je znanošću

Kako je došlo do ideje za snimanje ovakve serije? „Volim raditi inženjerske emisije jer sam i sam fasciniran znanošću i ljudima koju su zaslužni za stvaranje nekih zaista nevjerojatnih tehnoloških dostignuća. Ja nisam ni inženjer niti znanstvenik, pa mi ne pada teško pitati čak i neka glupa pitanja, sve dok ne dođemo do toga ako ja mogu razumijeti kako nešto radi, onda će to svatko moći razumijeti“, izjavio je Hammond u intervjuu za britanski magazin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U dokumentarnoj seriji „Veliko“ Hammond nas vodi na različite lokacije po svijetu i istražuje inženjerske genijalce i graditelje koji su osmislili, izgradili i koji sad održavaju neke od najvećih tehnoloških konstrukcija, transportnih sustava i tvornica te pokazuje što se događa iza kulisa najvažnijih i, naravno, najvećih tehnoloških ostvarenja.

U prvoj epizodi dokumentarca "Veliko" Richard Hammond se u lokomotivi teretnog vlaka teškoj 67 tona vozi kroz najveću tvornicu automobila na svijetu. Riječ je, naravno, o Volkswagenovoj tvornici u njemačkom gradu Wolfsburgu, tvornici koja godišnje proizvede oko 800.000 automobila. Ako vam to ovako na prvu ne zvuči mnogo, recimo onda da to znači da tvornica u Wolfsburgu proizvede 3.600 automobila dnevno, odnosno jedan automobil svakih 16 sekundi. Da, cijeli automobil. Kakva mašinerija, kakva visokotehnološka proizvodna rješenja i prije svega, kakvi inženjerski mozgovi stoje iza ovih nevjerojatnih brojki glavni je predmet interesa u seriji „Veliko“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prvu sezonu izvrsnog dokumentarnog serijala „Veliko“ možete pratiti na Discoveryju u sklopu PLAY Premium proširenog plana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo