kraj 'švercanju'? / ZET smanjuje cijene karata, ali postrožava kontrolu

Image
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL

Pojeftinit će i godišnje i mjesečne pa bi tako opća mjesečna karta umjesto 360 bila 300 kuna, srednjoškolska bi sa 90 pala na 80, a studentska i srednjoškolska umjesto 120 bila bi sto kuna.

27.8.2013.
17:06
Marko Lukunic/PIXSELL
VOYO logo

Kako se neslužbeno doznaje iz uprave Zagrebačkog holdinga, nove cijene javnog prijevoza bi trebale biti jeftinije od 10 do 20 posto.

Tako će pojedinačna karta umjesto 15, 12 i 10 kuna, ovisno o tome je li kupljena kod vozača, na kiosku ili je riječ o vrijednosnoj karti, pojeftiniti za kunu do dvije.

Pojeftinit će i godišnje i mjesečne pa bi tako opća mjesečna karta umjesto 360 bila 300 kuna, srednjoškolska bi sa 90 pala na 80, a studentska i srednjoškolska umjesto 120 bila bi sto kuna.

Poražavajući je podatak da unatoč subvenciji, od ukupno 160.000 osnovnoškolaca, srednjoškolaca i studenata koji će u rujnu dobiti još niže cijene karata, prosječno njih samo 42.000 kupuje karte, a svi se ostali 'švercaju'. Ako se od 42.000 oduzme 16.000 karata, koliko ih prosječno Grad podmiri u cijelosti zbog lošeg imovinskog statusa tih učenika, broj prodanih učeničkih karata niži je od 30.000, prenosi Večernji list.

Kako bi se snizile cijene karata, ZET mora biti efikasniji u naplati karata.

"Nedopustivo je da se 'šverca' netko tko ima pravo na subvencioniranu kartu. Smatram da se mora uvesti red pa bi takvima trebalo oduzeti pravo na subvenciju uhvati li ih se bez karte", istaknuo je predsjednik Sindikata vozača i prometnih radnika ZET-a Ante Jelić.

Također je dodao kako se radi na poboljšanju sustava kontrole karata.

"I to ne po uzoru na svjetske gradove nego po uzoru na Samoborček ili Čazmatrans, čiji putnici strpljivo stoje u redu i čekaju da pokažu ili kupe kartu", dodao je Jelić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo