eksploatacija kao 'moderna i mladenačka' / Zavod za zapošljavanje i Lana Jurčević vjerovali da imaju hit, internet osudio njihovu reklamu

Hrvatski zavod za zapošljavanje i Lana Jurčević snimili su reklamu za aktivne mjere zapošljavanja za mlade

18.7.2016.
11:17
VOYO logo

Zavod za zapošljavanje odlučio je na 'šašav' način 'izreklamirati' svoje usluge potencijalnog zapošljavanja mladih na mjere aktivnog zapošljavanja i na sezonskim poslovima. 

Za 'modernu i mladenačku reklamu' angažirali su pjevačicu Lanu Jurčević, te cijelu priču zamaskirali u pop glazbeni broj poznatog ljetnog recepta - godne djevojke, badići, kokteli, more.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Jako, jako, jako sam ponosna što sam dio ovog projekta i što njime mogu možda pomoći i vama! Pogledajte video i javite vidite li se u tome... Ponekad za dobre stvari mora i netko drugi osim vas, biti 'kriv'", napisala je Lana na Facebooku.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, reklama nije dočekana s oduševljenjem. Štoviše, brojni korisnici Facebooka i YouTubea odmah su osudili što se izrabljivačke i eksploatirajuće mjere predstavljaju kao nešto urbano i pozitivno. U situaciji u kojoj je gotovo svako druga mlada osoba nezaposlena, a sezonskim radnicima su često kršena brojna radna prava, Hrvatski zavod za zapošljavanje i pjevačica su pokušali prikazati stihijske mjere za 'farbanje' statistika kao nešto moderno, poželjno, na čemu bi čak poneko i zavidio. 

"Draga Lana, da li bi ti u svojem (jos uvijek relativno mladom) zivotu, da si ikojim slucajem u potrazi za konkretnim poslom, za koji si se obrazovala I zelis raditi u struci - pristala na nesto sto se zove "trenutno aktivni program osposobljavanja za posao kuhara, konobara, spremacice I drugih turistickih operativaca"? Ljudi se u ovoj unistenoj zemlji bore iz dana u dan da prezive, uporno traze I zele raditi SVOJ posao, odn. posao za koji su se skolovali - ali HZZ I tvoja malenkost nudite "rjesenje", bez ikakvog poimanja koliko je ovo uvredljivo I degradirajuce?! Umjesto da se novac ulaze u konkretnije programe strucnog osposobljavanja, dodatne edukacije I prekvalifikacije, (a u ovom slucaju radi se o novcu POREZNIH OBVEZNIKA - a u koje spadaju i svi ti mahom nezaposleni ljudi kojima se ovom idiotarijom HZZ I ti zajedno tako leprsavo I bezbrizno smijete u lice), radije se razbacuje njime na ovakve gluposti! Pritom sumnjam (ili cu se barem usuditi pretpostaviti tako) da si ti draga Lana pristala na ovaj bezobrazluk za 0 kn. Izrada reklame kosta enormno I otuzno je da se Zavod, ili konkretnije tvoja malenkost, jos k tome I "ponosite" sto ste uvrijedili jos uvijek stotine tisuca nezaposlenih u ovoj zemlji! Ovo bi mediji I javnost trebali ali stvarno ostro osuditi", napisao je jedan korisnik YouTubea. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Koja si ti sprdačina lana! vidio bi tebe kako bi ti bilo krasno raditi za 3 tisuće kuna,12 sati dnevno bez slobodnog dana po 5 mjeseci na toj sunjari! naslikavaj se ti i dalje", napisao je drugi. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo