isprike više ne vrijede / ZET je često zbog incidenata u centru pozornosti: Je li vrijeme da Holding poduzme nove mjere?

Image
Foto: Ilustracija/Tomislav Miletić/PIXSELL

ZET-ovcim se očito ne može stati na kraj, njihovi agresivni i bahati pristupi postali su dio zagrebačke svakodnevnice. Prije dva dana ZET-ovac se neopravdano izderao na putnicu

26.9.2017.
17:07
Ilustracija/Tomislav Miletić/PIXSELL
VOYO logo

Agresivni ispadi ZET-ovaca postali su bio zagrebačke svakodnevnice. Prije dva dana opet, naglašavamo OPET se desio incident kojem su svjedočili mnogi putnici, naime ZET-ovac se opet neopravdano izderao na putnicu, piše Zagreb.info.

Jedan je to od mnogih događaja koji se ove godine zbio u ZET tramvajima i autobusima. Prisjetimo se, već poznata velikogorička linija gdje je vozač busa napao ženu koja s djetetom u kolicima nije imala za kartu. Vozač busa je nakon toga ugasio autobus i nije htio krenuti dok žena ne kupi kartu. Također je putnica bila "počašćena" sa sa komentarima:  “Seljanka, imaš dijete, a nemaš za kartu", nakon čega su se potreseni putnici ponudili kupiti joj kartu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ni mjesec dana nakon ponovni incident u busu za Veliku Goricu. Ovog puta vozač nije htio otvoriti srednja vrata kako bi majka s kolicima ušla u autobus. Nakon intervencije putnika vozač je i dalje odbijao otvoriti vrata i prodati kartu ženi sa djetetom.

Ovog ljeta još jedan događaj zgrozio je Zagrepčane, vozač busa fizički je napao putnika. Nakon kraće prepirke ZET-ovac je letvom nasrnuo na putnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I još mnogo ovakvih ispada događa se svakodnevno u Zagrebu. Zagrebački holding samo šalje isprike i obećanja kako će poduzeti sve mjere da se ovi incidenti ne bi ponovili. No, unatoč tome stalno se ponavljaju, a ZET-ovcima se očito ne može stati na kraj, piše Zagreb.info.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Hell's kitchen
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo