PROMJENA NA POLICAMA / Cijene u uskršnjoj košarici više i 30 posto: Zamijećen je jedan zabrinjavajući trend kod trgovaca, toga prije nije bilo

Image

Asortiman je šarolik, cijene i 30 posto više, a iako se nitko ne može potužiti na ponudu, zamjetno je da trgovci ove godine ne pretrpavaju police kao prijašnjih godina

15.4.2022.
11:01
VOYO logo

Prema procjenama Hrvatske gospodarske komore ove ćemo godine u uskrsnom tjednu potrošiti oko 1,6 milijardi kuna, 15-ak posto više nego u običnim tjednima tijekom godine, piše u petak Večernji list.

No, za to sigurno neće biti zaslužan rast količina nego vrijednosti fiskalnih računa zahvaljujući poskupljenjima. Skromnija košarica ove će godine, tvrdi se, iznositi oko 550 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ako je vjerovati anketama, na namirnicama za uskršnji stol ove će godine štedjeti čak dvije trećine građana, njih 66,5 posto, dok je lani štedjelo 54,3 posto ljudi. Oko 40 posto građana planira potrošiti do 500 kuna, od čega najviše njih manje od 300 kn.

Image
ZA LJEPŠE BLAGDANE /

Dobre vijesti za umirovljenike uoči Uskrsa: Neki će dobiti poklon bonove, a dio njih čak i 800 kuna

Image
ZA LJEPŠE BLAGDANE /

Dobre vijesti za umirovljenike uoči Uskrsa: Neki će dobiti poklon bonove, a dio njih čak i 800 kuna

Potrošnja je četiri puta veća od prosjeka

Asortiman je šarolik, cijene i 30 posto više, a iako se nitko ne može potužiti na ponudu, zamjetno je da trgovci ove godine ne pretrpavaju police kao prijašnjih godina. Vidi se da vode računa da im ne ostane mnogo robe i znatno su oprezniji, dok su se lanjskih godina na policama i mesoreznicama nalazile i mjesec dana poslije Uskrsa, kaže direktor Croatistočara Branko Bobetić. Tijekom godine suhomesnatih proizvoda, plećke, šunke, vratine, Hrvati u prosjeku pojedu između pet i šest tisuća tona, od čega samo za Uskrs 2000 tona.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Potrošnja u uskrsnom tjednu i četiri je puta veća od prosjeka, a dobra vijest je i da je više od 90 % tih proizvoda iz domaće industrije, rijetko iz drugih zemalja, osim pršuta", objašnjava Bobetić.

Ne samo da cijene proizvoda ove godine "bodu" oči nego je i ponuda skromnija, komentiraju građani koji posljednjih dana itekako "mjere" ponudu trgovačkih lanaca kad je u pitanju uskršnji asortiman.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo