Tko je za hrvatskog potrošača simbol vrhunske kvalitete?

Prema QUDAL - QUality meDAL istraživanju kvalitete za godinu 2013./2014.

11.7.2013.
10:24
VOYO logo

Istraživanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili unaprijed ponuđeni odgovori, već su oni sami mogli navoditi odgovore.

Osim kao najboljeg simbola vrhunske kvalitete na tržištu, ispitanici su Podravku, odnosno tržišne marke u vlasništvu Podravke, najčešće navodili i kao ponuđača najviše razine kvalitete u čak jedanaest drugih prehrambenih kategorija QUDAL istraživanja kvalitete: 1. Dodatak jelima; 2. Marmelada (džem); 3. Slatki namaz; 4. Juhe iz vrećice 5. Konzervirano povrće; 6. Konzervirano voće; 7. Gotovi umaci; 8. Senf; 9. Mješavina za kolače u prahu; 10. Riblje konzerve; 11. Brašno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Promatrajući ove rezultate, može se zaključiti kako je Podravka za hrvatske potrošače, prema njihovom osobnom iskustvu, mišljenju i percepciji, uistinu pravi lider u kvaliteti na hrvatskom tržištu.

Prepoznata i na tržištu Slovenije i BiH

Zanimljivo je također da je Podravka tijekom 2013. godine osvojila i značajna priznanja Best Buy Award na tržištima Slovenije i Bosne i Hercegovine koja mjere zadovoljstvo potrošača omjerom cijene i kvalitete na tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na tržištu Slovenije, potrošači su prepoznali Podravku kao ponuđača najboljeg omjera cijene i kvalitete u segmentu "marmelada/džem", dok su na tržištu Bosne i Hercegovine, ispitanici najveći broj glasova dali Podravki u dvije kategorije: "Juhe iz vrećice" i "Marmelada/Džem".

Niti jedna druga hrvatska kompanija nije uspjela ostvariti ovako veliki broj pobjeda u cijelom nizu kategorija na hrvatskom tržištu u ispitivanju kvalitete QUDAL, a da je u isto vrijeme i na regionalnim tržištima Slovenije i Bosne i Hercegovine prepoznata od strane lokalnih potrošača, u određenim kategorijama, kao ponuđač najboljeg omjera cijene i kvalitete.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sudjelovalo 4.800 ispitanika

QUDAL istraživanja za godinu 2013./2014. provode se konstantno od siječnja ove godine i do danas je već putem web-ankete ispitano 4.800 ispitanika - korisnika interneta u Hrvatskoj starijih od 15 godina.

Istraženo je do sada više od dvije stotine različitih tržišnih kategorija kako bi se saznalo koje su preferencije hrvatskih kupaca kada je riječ o kvaliteti. Ispitane su i analizirane primjerice kategorije iz prehrambenog sektora, bankarskog sektora, telekomunikacija, trgovine, logistike, visokih tehnologija i dr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo