Nevjerojatna zarada po svakoj utakmici!

Ukoliko se brojka popijenih piva i uplaćenih listića tijekom lipnja poveća za deset posto dodatna zarada zbog Europskog prvenstva u nogometu mjerit će se u desecima milijuna kuna.

25.5.2012.
7:54
VOYO logo

Prije četiri godine, za vrijeme Eura u Austriji, ozbiljne su svjetske prognoze govorile da se hrvatska ekonomija može nadati zaradi od 35 do 42 milijuna eura po svakoj utakmici reprezentacije. Kako je Hrvatska zastala u četvrtfinalu, odnosno odigrane su četiri utakmice, zarada se zaustavila na oko milijardu kuna. Ove godine svi očekuju skromnije rezultate, jer je kupovna moć građana značajno oslabila. No, proizvođači piva i dalje računaju na to da će svaka utakmica Hrvatske povećati prodaju piva od osam do deset tisuća hektolitara.

Predsjednik udruženja proizvođača piva Pero Ivanković napominje da se i inače u lipnju popije oko 400 tisuća hektolitara piva, što znači oko 12 tisuća dnevno. Uz navijački dodatak to znači da bi se u dane utakmice moglo popiti najmanje 20 tisuća hektolitara, odnosno dva milijuna litara piva. Odigra li Hrvatska kao u Austriji barem četvrtfinale, to znači da će lipanjska potrošnja piva rasti za deset posto, što donosi dodatnu zaradu od 40 milijuna kuna, a to je kalkulacija na cijeni piva prije nego što ono dođe u dućane ili kafiće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U dane velikih nogometnih natjecanja 60 posto piva popije se u ugostiteljskim objektima, a 40 posto navijači kupuju u trgovinama. To znači da će Hrvati u kafićima ostaviti 72 milijuna, a u trgovinama 20 milijuna kuna, dakle ukupno 92 milijuna kuna samo na četiri utakmice hrvatske reprezentacije.

U udruženju trgovaca procjenjuju da Euro u Poljskoj i Ukrajini neće donijeti rast trgovine. Josip Zaher, predsjednik Udruženja trgovaca, vjeruje kako će porasti prodaja piva, soka, vode, narezaka ili grickalica u maloprodaji, ali upozorava da ne treba očekivati euforiju kad je u pitanju prodaja televizora. Trgovine tehničkom robom bilježe dvoznamenkasti pad, i teško da će, kao prije četiri godine, kad su u tjedan dana prodali deset tisuća televizora, zaraditi desetke milijuna kuna, piše Novi list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim pivske industrije koja može očekivati uobičajenu nogometnu potrošnju dobitnici su i kladionice. U njih ionako zalazi oko 600 tisuća ljudi, a ako se ta brojka, kako se nadaju kladioničari, za vrijeme Eura poveća za deset posto, to može donijeti desetke milijuna kuna zarade u tom biznisu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo