hrvatska duboko podijeljena / Dan nakon izbora: što o rezultatima kažu narod i društvene mreže?

Mnogi jučer nisu izišli na birališta, no zato su bili itekako aktivni na društvenim mrežama

22.5.2017.
18:59
VOYO logo

Povratak bivšeg gradonačelnika Željka Keruma glavna je vijest na splitskim ulicama.

"Baš mi je drago da se Žele vraća! Ovi dosad nisu ništa učinili, on bar je."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"On je narodni čovjek! Čovjek iz naroda!" 

I dok jedni Keruma već vide kao gradonačelnika i daju mu savjete, drugi rezultatom nisu oduševljeni te misle da su i Kerum i Opara jednako loš izbor za Split.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"To je da ne kažem naglas žalost jedno i drugo, mi imamo 27 godina iskustva pretakanja iz šupljega u prazno", kažu neki kritičari. 

U mirnoj Slavoniji, puno manje drame i emocija. Sadašnji gradonačelnik Osijeka, čini se, mirno uplovljava u sljedeći mandat.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ja sam zadovoljna, moj kandidat je pobjedio!"

No ima i negativnih komentara. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U suštini nisam zadovoljan. želio sam veće promjene."

Još mirnije je bilo u Rijeci koja je bila i ostala SDP-ova utvrda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ne očekujem promjene, to je to! Nemam nikakvih želja."

No ima i onih koji misle da je vrijeme za promjenu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ovo mi ne bi odgovaralo baš, ali šta sad, ako tako mora biti, što ćemo."

Angažman se isplatio HNS-ovoj Anki Mrak Taritaš. Drugi krug njezina je druga prilika protiv Bandića. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ja samo za Bandića, da Bandić pobjedi, to je jedino jer stvarno je dao sve za Zagreb - on jedini. Za narod najbolji, sigurno! I izgradio je nešto, ovi drugi pitanje!"

Ima i Zagrepčana koji ne misle tako.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ništa nije napravio za Zagreb, samo Bundek, sve ovo drugo su gluposti."

Tko je blesav što glasa i za koga glasa, raspravljalo se i na društvenim mrežama koje je posebno zapalio Kerumov rezultat. No oni koji su na mrežama kršili izbornu šutnju, mogli bi biti kažnjeni. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ukoliko su te društvene mreže javno dostupne i može svaki građanin to vidjet utoliko to se trebaju suzdržavati od izbornih poruka, promidžbe, lobiranja za odredenu politicku opciju", Ana Lovrin, potpredsjednica Državnog izbornog povjerenstva.

Ako se utvrdi odakle je takva poruka stigla, za fizičku osobu kazna može biti i do 3 tisuće kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo