STIGAO JE DAN KOJI SU MNOGI ČEKALI - RADOVI NA REMETINEČKOM ROTORU SU GOTOVI! / Evo kada ga puštaju u promet

Image
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/Pixsell

Promet sadašnjim, privremenim rotorom zatvorit će se u subotu navečer oko ponoći, a do 5 ujutro pomaknut će se sva signalizacija i semafori koji su dosad regulirali promet

22.1.2020.
14:03
Boris Ščitar/Večernji list/Pixsell
VOYO logo

Remetinečki rotor za promet se otvara u nedjelju, potvrdili su za Večernji list iz gradske uprave. Odlučili su tako na radnom sastanku djelatnika MUP-a, Gradskog ureda za promet i Zagrebačkih cesta, a sutra bi se njihov plan trebao potvrditi na posljednjem internom tehničkom pregledu.

Na rotoru je već profunkcionirala nova LED javna rasvjeta, a probno su uključeni i novi semefori.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Promet sadašnjim, privremenim rotorom zatvorit će se u subotu navečer oko ponoći, a do 5 ujutro pomaknut će se sva signalizacija i semafori koji su dosad regulirali promet kako bi se u 6 ujutro rotorom i tunelima moglo normalno voziti.

Image
ROTOR JE NAPOKON GOTOV I SPREMAN ZA PROMET, ALI BANDIĆ OTVORENJE NE PLANIRA TAKO SKORO: /

'Već sam vam prije rekao kad će to biti'

Image
ROTOR JE NAPOKON GOTOV I SPREMAN ZA PROMET, ALI BANDIĆ OTVORENJE NE PLANIRA TAKO SKORO: /

'Već sam vam prije rekao kad će to biti'

Koštao je 331 milijun kuna

Novim rotorom, jednim od kapitalnih projekata Grada Zagreba, trebalo bi se olakšati prometovanje u tom dijelu grada. Vrijednost mu je 331,7 milijuna kuna, dok je iznos bespovratnih sredstava 321 milijun kuna, od čega se 272,8 milijuna sufinanciralo iz Europskog fonda za regionalni razvoj, a 48,1 milijun kuna iz državnog proračuna. Iz gradske blagajne za rotor se izdvaja oko 11 milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako će promet u nedjelju krenuti, nastavit će se radovi na tramvajskoj pruzi, pješačkim i biciklističkim stazama te okolnoj hortikulturi, što bi trebalo biti gotovo do početka travnja.

Rekonstruirat će se, kaže pročelnik Ureda za izgradnju grada Dinko Bilić, tramvajska pruga u dužini od 925 metara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Osim rekonstrukcije i izgradnje tramvajske pruge, planirana je i rekonstrukcija kontaktne mreže u zoni zahvata, kao i izgradnja tramvajskog okretišta i kontaktne mreže unutar samog rotora", dodao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo