SIGURNA DESTINACIJA / Sezona uopće ne izgleda loše, a neki podaci su baš zanimljivi: Iz jedne zemlje u Hrvatsku je stiglo čak i više turista nego lani

Image
Foto: PIXSELL

Hrvatska im je jedna od omiljenih ljetnih destinacija u koju se uvijek rado vraćaju

6.8.2020.
12:14
PIXSELL
VOYO logo

S tržišta Poljske je u dosadašnjem dijelu kolovoza ostvareno je oko 65.000 dolazaka i gotovo 380.000 noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast prometa od 4 posto u dolascima i 10 posto u noćenjima, pokazuju podaci sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnom i nekomercijalnom segmentu te nautičkom charteru. 

Image
SEZONA JE ŽIVA /

Nautika se u ovoj krizi pokazala kao ozbiljan turistički adut: Nova ministrica ima važan zadatak

Image
SEZONA JE ŽIVA /

Nautika se u ovoj krizi pokazala kao ozbiljan turistički adut: Nova ministrica ima važan zadatak

''Nakon odličnog srpnja, još bolje turističke rezultate očekujemo u kolovozu. Naime, u Hrvatskoj je tijekom prvih pet dana kolovoza ostvareno više od 3.9 milijuna noćenja što je gotovo 70 posto lanjskog rezultata ostvarenog u istom razdoblju. Uz tržište Poljske na kojem je ostvaren i rast prometa, odlične rezultate u kolovozu imamo i na tržištima Njemačke i Slovenije na kojima bilježimo oko 96 posto lanjskog prometa u istom razdoblju. Ovi rezultati potvrđuju kako je naša zemlja percipirana kao sigurna i kvalitetna turistička destinacija, a na svima nama je da odgovorim ponašanjem i pridržavanjem svih propisanih epidemioloških mjera taj status i zadržimo'', istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši da je u dosadašnjem dijelu kolovoza s tržišta Češke ostvareno gotovo 80 posto lanjskog rezultata, a s tržišta Austrije više od 60 posto.     

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nedavno je nacionalna poljska televizija TVP svoje izdanje najgledanije jutarnje emisije u Poljskoj u cijelosti posvetila Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji. Riječ je o emisiji ''Pytanie na śniadanie'' koju tijekom tri sata trajanja u udarnom terminu, prema podacima Nielsen Audience Measurement, svakodnevno prati oko 485.000 gledatelja i gledateljica. U emisiji o Hrvatskoj bile su prezentirane prirodne ljepote, kulturna baština te eno-gastronomska ponuda, a gošća u emisiji je bila Agnieszka Puszczewicz, direktorica Predstavništva HTZ-a u Poljskoj. 

''Gostovanje u emisiji bila je odlična prilika da pred velikim brojem gledatelja predstavim različite motive dolaska gostiju u Hrvatsku. Ne smijemo zaboraviti da je Hrvatska jedna od omiljenih ljetnih destinacija Poljaka u koju se oni uvijek rado vraćaju. Vjerujem da će poljsko tržište i tijekom ove vrlo izazovne godine imati snažan udio u ukupnim rezultatima hrvatskog turizma'', zaključila je Puszczewicz.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo