tv kanal za djecu i mlade / RTL Kockica – nova poslastica na medijskoj sceni!

Image
Foto: RTL

Kao novi, specijalizirani televizijski kanal za djecu, mlade i obitelji svojim je zanimljivim, zabavno-edukativnim programom zaintrigirao publiku već prvog dana emitiranja, 11. siječnja 2014., ostvarivši 2,2% udjela u gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 godina.

17.2.2014.
17:01
RTL
VOYO logo

Prvi besplatni nacionalni specijalizirani televizijski kanal za djecu, mladež i obitelj slavi mjesec dana emitiranja! S ostvarenih prosječnih 3,51% udjela u gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 godina u cijelom danu, RTL Kockica postala je sedmi najgledaniji kanal u Hrvatskoj!

RTL Kockica slavi prvih mjesec dana emitiranja uz odlične rezultate! Kao novi, specijalizirani televizijski kanal za djecu, mlade i obitelji svojim je zanimljivim, zabavno-edukativnim programom zaintrigirao publiku već prvog dana emitiranja, 11. siječnja 2014., ostvarivši 2,2% udjela u gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 godina. Kako je vrijeme odmicalo, popularnost RTL Kockice među gledateljima je rasla.

Image
Foto: RTL



Prema podacima gledanosti prvih mjesec dana emitiranja, prosječan udio u gledanosti cijelog dana porastao je na 3,5% u ciljnoj skupini 18-49 godina. U prosjeku 15,8% djece u dobi između 4-14 godina, odnosno 18,8% u dobi između 4-9 godina, svakodnevno je uz RTL Kockicu. Među djecom u dobi 4-14 godina najpopularniji su jutarnji formati poput 'Najljepše bajke svijeta' s prosječnih 30,7% udjela u gledanosti, 'Idemo u Zoo' voditelja Ivana Kralja s prosječnih 33,4% udjela u gledanosti te 'Mali znanstvenici' koje vode Anja Đurinović i Davor Balažin, s prosječnih 21,3% udjela u gledanosti. Serija za mlade 'Kuća boga Anubisa' apsolutni je hit među mlađom generacijom gledatelja (10-14 godina) s prosječnim udjelom u gledanosti od 23,5%, dok oni najmlađi (4-9 godina) uživaju u jutarnjim crtićima poput 'Musti' (udio u gledanosti od 31,9%)i 'Braća Koale' (38,1%), te rado vježbaju uz 'PBS junior: Malu sportsku akademiju' (32,3%).

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: RTL



Da je RTL Kockica postala vrlo omiljena među djecom i mladima, dokazuje stotine pisama i crteža koji  u redakciju svakodnevno pristižu poštom ili putem Facebook stranice, a koja već sada ima preko 8.350 lajkova.

Jer RTL Kockica je 'baš fora'!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo