trajat će oko dva mjeseca / Počinje sanacija bušotine Ivana D: INA objavila detalje, angažirana iskusna talijanska kompanija

Image
Foto: INA

GSP Falcon impozantno je višenamjensko plovilo norveškog standarda koje kombinira mogućnost dizanja teških tereta i intervenciju ronilaca. Sagrađeno je 1989. godine, a dugo je 111,4 metra, teško 9158 bruto tona i ima kapacitet 139 osoba, a u pulsko brodogradilište uplovilo je 23. travnja.

24.4.2023.
13:57
INA
VOYO logo

INA je u pulskom brodogradilištu Uljanik najavila početak radova trajne sanacije bušotine Ivana D-1 Dir koja je pridobivala plin pomoću platforme Ivana D.

Za taj posao angažirana je iskusna talijanska kompanija za ronilačke aktivnosti CNS koja će radove izvoditi pomoću plovila GSP Falcon.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
traje istraga /

INA odgovorila na optužbe Greenpeacea, kažu da nema propuštanja plina s platforme Ivana D

Image
traje istraga /

INA odgovorila na optužbe Greenpeacea, kažu da nema propuštanja plina s platforme Ivana D

GSP Falcon impozantno je višenamjensko plovilo norveškog standarda koje kombinira mogućnost dizanja teških tereta i intervenciju ronilaca. Sagrađeno je 1989. godine, a dugo je 111,4 metra, teško 9158 bruto tona i ima kapacitet 139 osoba, a u pulsko brodogradilište uplovilo je 23. travnja.

Predviđa se da će plovilo na lokaciji biti oko dva mjeseca. Tijekom tog razdoblja 28 ronilaca obavljat će saturacijsko ronjenje. Riječ je o posebnoj vrsti ronjenja koje podrazumijeva da ronioci i tijekom boravka na brodu budu pod tlakom, što anulira vrijeme koje bi svakodnevno trebali provoditi u dekompresiji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Time im je omogućeno vrijeme za dulje aktivnosti pod vodom jer ne moraju zaranjati i izranjati, nego se u dubinu spuštaju posebnim zvonom. Primarna zadaća posade i broda je izvršiti planirane radove napuštanja plinske bušotine Ivana D-1 Dir te dovođenja u trajno sigurno stanje.

„Za radove trajnog napuštanja bušotine odabrali smo pouzdanog i iskusnog izvođača. Svi planirani radovi bit će obavljeni u skladu sa zakonskim i podzakonskim aktima Republike Hrvatske i najboljim industrijskim praksama, što je ujedno i jamstvo da nikada neće predstavljati opasnost za ljude i okoliš. INA je tijekom cijelog ovog razdoblja kontinuirano nadzirala bušotinu i lokaciju havarije, poštovala je sve propise i zakone koji reguliraju ovakve situacije te je postupala prema svim odlukama i rješenjima nadležnih tijela. Tako će biti i ubuduće“, rekao je Nikola Mišetić, operativni direktor Istraživanja i proizvodnje nafte i plina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Planirani radovi odvijat će se na dubini od 41 metra, a tijekom izvođenja radova plovilo će se opskrbljivati brodskim gorivom INA-e.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo