NAKON VIŠE OD 2 GODINE / Počeli zaštitni radovi na teško oštećenom sisačkom željezničkom kolodvoru

Image
Foto: Nikola Cutuk/PIXSELL

Kolodvorska zgrada se zbog oštećenja ne može koristiti pa je prometno osoblje smješteno u kontejnere dok je obiteljima iz stanarskog djela zgrade osiguran zamjenski smještaj. Prije potresa zgrada je bila obnovljena, a trenutno je samo djelomično koriste željeznički peroni

1.2.2023.
16:13
Nikola Cutuk/PIXSELL
VOYO logo

Više od dvije godine nakon petrinjskog potresa, poduzimanjem hitnih mjera stabilizacije i zaštite počela je obnova u potresu teško oštećene zgrade sisačkog željezničkog kolodvora.

Investitor radova je HŽ Infrastruktura, a radove izvodi Prijatelj Gradnja iz Dugog Sela.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kolodvorska zgrada se zbog oštećenja ne može koristiti pa je prometno osoblje smješteno u kontejnere dok je obiteljima iz stanarskog djela zgrade osiguran zamjenski smještaj. Prije potresa zgrada je bila obnovljena, a trenutno je samo djelomično koriste željeznički peroni.

Image
nedostatak smještaja /

Grad Sisak ustupa kuću za žrtve nasilja. Ove godine morali su odbiti 80 žena jer nisu imali sklonište

Image
nedostatak smještaja /

Grad Sisak ustupa kuću za žrtve nasilja. Ove godine morali su odbiti 80 žena jer nisu imali sklonište

Sagrađena je davne 1861. godine i predstavlja standardni tip tadašnjih mađarskih kolodvora. Njezin je izgled djelomično promijenjen nadogradnjom etaže na središnjem krilu zgrade.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kolodvor predstavlja zaštićeno kulturno dobro unutar kulturno-povijesne cjeline grada Siska i upisan je u Registar kulturnih dobara RH, pa će se i sanacija izvoditi prema strogim uvjetima konzervatora.

Prema njihovim uvjetima izvođena je i posljednja obnova kada je otkriveno vrijedno arheološko nalazište, kojeg čine ostaci rimske Siscije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kolodvor je građen u vrijeme izgradnje prve željezničke pruge u Hrvatskoj, koja je u dužini od 125 kilometra povezala slovenski Zidani Most sa Zagrebom i Siskom. Pruga je puštena u promet u listopadu 1862., povezujući zapadne dijelove Habsburške monarhije s istokom čime je doprinijela snažnom gospodarstvenom razvoju Zagreba i Siska.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo