MOBITELI BEZ SIGNALA / Pala mreža jednog mobilnog operatera: "Sve poteškoće su brzo riješene'

Image
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL

U redakciju su nam se jutros javili korisnici kojima je pala mreža bonbon zbog čega nisu mogli koristiti svoje mobitele.

30.1.2019.
12:50
Jurica Galoić/PIXSELL
VOYO logo

U redakciju su nam se jutros javili korisnici kojima je pala mreža bonbon zbog čega ne mogu koristiti svoje mobitele. 

Korisnici su zatrpali i Facebook stranicu bonbona s komentarima da nemaju mreže i da je mogu koristiti. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz bonbona su na Facebooku odgovorili da trenutno imaju radove na sustavu koji bi trebali biti završeni tijekom jutra".

"To je razlog poteškoća s uslugama, radi čega se ispričavamo. Vjerujemo kako će uskoro biti sve u redu. Trudimo se riješiti u što kraćem roku", napisali su iz bonbona na Facebooku te dodaju kako radovi koje obavljaju nisu trebali utjecati na korisnike. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz bonbona su nam oko 12.30 sati objasnili što se dogodilo.

"Imali smo kratkotrajnih i povremenih poteškoća sa sustavom zbog kojih je dio bonbon korisnika bio bez određenih usluga. Sve poteškoće su vrlo brzo riješene i situacija se normalizirala oko 9:30. Još jednom se ispričavamo u ime cijelog bonbon tima i zahvaljujemo na ogromnom strpljenju", stoji u odgovoru bonbona za Vijesti.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
KSW 94
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo