Izmjena voznog reda / Pisali Butkoviću: Nezadovoljni Osječani ostaju bez jedinog noćnog vlaka do Zagreba?

Image
Foto: Ilustracija/Davor Javorovic/PIXSELL

Izmjena voznog reda mogla bi građanima Osijeka stvoriti velike probleme

5.9.2020.
10:38
Ilustracija/Davor Javorovic/PIXSELL
VOYO logo

Osječani koji žele doći Zagreba, a nemaju vlastiti prijevoz, uvelike se oslanjaju na noćni vlak za Zagreb koji iz Osijeka kreće prema Koprivnici gdje putnici presjedaju na drugi vlak do glavnog grada, piše Glas Slavonije.

Od sada će se Osječani morati dugačije snaći jer će taj vlak izmjenom voznog reda biti ukinut.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nezadovoljni građani uputili su službeno pismo resornom ministarstvu uz napomenu dostave premijeru i svim županijama, gradovima i općinama.

Image
upozorava sve mjerodavne, ali ništa /

POTRAGA EKSKLUZIVNO DONOSI: Jedini stručnjak HŽ-a za sigurnost tvrdi da je pitanje dana kada će se dogoditi tragedija

Image
upozorava sve mjerodavne, ali ništa /

POTRAGA EKSKLUZIVNO DONOSI: Jedini stručnjak HŽ-a za sigurnost tvrdi da je pitanje dana kada će se dogoditi tragedija

"Taj je vlak najprije išao u ponoć iz Osijeka, a potom je kretao, i još kreće, u 1.06 sati. Svima koji trebaju biti u Zagrebu u ranim jutarnjim satima taj je vlak bio idealan, a sada se, očito, neće naći na redu vožnje za 2020./21. godinu. Konkretno, da bi Osječani stigli u jutarnjim satima u Zagreb, moraju krenuti dan ranije jednim od tri dnevna vlaka te prespavati u glavnom gradu, a postoji još jedna opcija, preko Vinkovaca", rekao je Romeo Tomac, glavni povjerenik osječke Podružnice Sindikata željezničara Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tomac kaže kako su predstavnici sindikata ogorčeni stanjem željezničke pruge na relaciji Osijek-Virovitica.

Prema riječima glavnog povjerenika osječke podružnice SHŽ-a, razmišlja se o i dodatnom smanjenju brzine na relaciji Osijek-Erdut.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Prijedlog je da se vozi 20 kilometara na sat, što je nepojmljivo. Evo vam usporedbe - prema Varaždinu voze niskopodni vlakovi, a nijedan takav nije krenuo prema Osijeku. Umjesto toga, ionako mala brzina vlaka do Erduta trebala bi se i dodatno smanjiti. Tako onda putnici mogu ići i pješice'', smatra Tomac.

Iz HŽPP-a poručuju da noćni vlak koristi mali broj putnika te da zbog koronakrize bilježe pad prihoda. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Nakon usuglašavanja izmjena voznog reda s resornim ministarstvom, donijet će se konačna odluka za noćni vlak iz Osijeka'',  stoji u odgovoru

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo