PADALI REKORDI / Objavljeni rezultati prošle turističke sezone, bila je povijesna: 'Ulaskom u Schengen bit ćemo još konkurentniji'

Image
Foto: Nel Pavletić/PIXSELL

'Ostvarili smo rezultate na razini dosad rekordne 2019. kada je u pitanju turistički promet, a prihode smo već u prvih devet mjeseci premašili za više od milijardu eura', kazala je ministrica turizma Nikolina Brnjac

2.1.2023.
12:51
Nel Pavletić/PIXSELL
VOYO logo

U Hrvatskoj je tijekom 2022. godine ostvareno 18,9 milijuna dolazaka i 104,8 milijuna noćenja, tj. 37 posto više dolazaka i 25 posto više noćenja u odnosu na 2021. godinu - objavilo je Ministarstvo turizma. Prema podacima sustava eVisitor, strani turisti ostvarili su 92,3 milijuna noćenja, a domaći 12,5 milijuna. Ostvareno je 91 posto dolazaka i 96 posto noćenja od onih ostvarenih u 2019. godini.

A podaci Hrvatske narodne banke (HNB) u prvih devet mjeseci 2022. godine govore da su prihodi stranih turista iznosili 11 milijardi i 641 milijun eura što predstavlja rast od 43 posto u odnosu na isto razdoblje 2021. godine, odnosno 3,527 milijardi eura više. U odnosu na prvih devet mjeseci 2019. godine, prihod je veći za 23 posto, odnosno 2 milijarde i 206 milijuna eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
REKORDNA PO MNOGOČEMU /

Hoće li ovogodišnja turistička sezona postati novo mjerilo uspjeha? Turistica se požalila na precijenjenu hranu i restorane

Image
REKORDNA PO MNOGOČEMU /

Hoće li ovogodišnja turistička sezona postati novo mjerilo uspjeha? Turistica se požalila na precijenjenu hranu i restorane

Ministrica turizma: Rezultati na razini dosad rekordne 2019.

Povodom tih rezultata, ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac čestitala je svim turističkim djelatnicima i onika koji su pridonijeli povijesnoj turističkoj godini.

"Ostvarili smo rezultate koji su na razini dosad rekordne 2019. godine kada je u pitanju turistički promet, dok smo prihode već u prvih devet mjeseci premašili za više od milijardu eura. (…) U tom kontekstu očekujemo kako će prihodi od stranih turista za 2022. godinu iznositi oko 13 milijardi eura, što je odličan pokazatelj rasta kvalitete ponude kao i nastavka potražnje za Hrvatskom. Ova godina bila je rekordna i u pogledu nekih od naših najvećih tržišta poput Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Slovačke i Nizozemske s kojih smo ostvarili gotovo 800.000 dolazaka više nego li u 2019. godini. To je i odlična najava za 2023. godinu posebice u kontekstu ulaska Hrvatske u šengenski prostor i eurozonu. Naš fokus u 2023. godini ostaje na kvaliteti, održivosti i inovativnosti kako bi uspjesi turizma bili dugoročni te dodatno doprinijeli cjelokupnom gospodarskom i društvenom razvoju Hrvatske”, kazala je Brnjac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Direktor HTZ-a: I treći put zaredom ponajbolji na Mediteranu

Zahvalu turističkom sektoru uputio je i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

"Hvala još jednom za sinergiju kojom smo treću godinu za redom ostvarili ponajbolji rezultat na Mediteranu. Uz ulazak Hrvatske u eurozonu i Schengen, koji će naš turizam učiniti još konkurentnijim, ušli smo optimistično u 2023. godinu u kojoj nas čeka implementacija novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma, novi krovni komunikacijski koncept i slogan te novi marketinški smjer prema održivom razvoju i očuvanju resursne osnove po kojoj nas prepoznaju i hvale milijuni gostiju diljem svijeta. U 2023. godini cilj nam je potpuni oporavak turizma, dosezanje predpandemijskih turističkih rezultata na razini cijele zemlje te još jača disperzija turističkog prometa na pred i posezonu. Naglasak ćemo staviti na promociju hrvatskih otoka, skrivenih bisera hrvatske turističke ponude u unutrašnjosti zemlje, luksuznu ponudu, gastronomiju, ali i sve one turističke proizvode koji generiraju turističku potrošnju tijekom cijele godine”, rekao je Staničić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo