NEDOSTAJE NAM AUTENTIČNE HRANE? / Noah iz Francuske se požalio na cijene, ali i hrvatske restorane: 'Svi su isti. Svi nude pizzu, njoke i tjestenine'

'Moramo stvoriti pozitivnu klimu u društvu da od turista mogu svi živjeti, a ne samo oni koji su neposredni pružatelji usluga. Više domaćih proizvoda moramo donijeti na stol turistima', kazao je Niko Bulić

1.9.2023.
9:31
VOYO logo

Kuglica sladoleda četiri eura, palačinka četiri i pol, kava pet, pet ćevapa 15 eura, samo su neka od iskustava nezadovoljnih turista na Jadranu. Jesmo li preskupa destinacija i nudimo li pravu vrijednost za novac, provjerio je Danas.hr.

"Sviđa mi se ponuda u Hrvatskoj. Cijene su redu. Nije jeftino, ali nije ni previše skupo", rekao je Thomas iz Njemačke koji je došao razgledati Zagreb.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, drugačije iskustvo je imao Noah iz Francuske. Naime, požalio se na cijene na plažama, ali i na cijene za ulaske u nacionalne parkove. Također, sporna mu je i ponudu hrane i nedostatak autentične hrvatske hrane u restoranima.

Image
'Čak je i u Madridu jeftinije' /

Milena iz Španjolske iznenađena u Dubrovniku: 'Platila sam 12 eura jednu čašicu s tri kuglice'

Image
'Čak je i u Madridu jeftinije' /

Milena iz Španjolske iznenađena u Dubrovniku: 'Platila sam 12 eura jednu čašicu s tri kuglice'

"Svi restorani su isti. Svi nude istu hranu: pizzu, njoke i tjestenine", kazao je Noah.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gosti se žale i na preskupe, često sramotno loše uređene apartmane koji se naplaćuju i po sto eura na dan. No, unatoč žaljenju iza nas je još jedna dobra sezona. Broj dolazaka i noćenja to potvrđuje. No, možemo li drugačije?

Mišljenje stručnjaka

Bivši ministar turizma i direktor Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić ističe da je ključna stvar kvaliteta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Tamo gdje je rast cijena pratio rast kvalitete sezona je vrlo uspješna. Tamo gdje se na valu podizala cijena bez dizanja kvalitete osjetili su se nedostaci dolazaka. Zato je bilo previranja u srpnju i kolovozu", kazao je Bulić.

Direktorica turističke agencije u Grčkoj Danielle Rudić tvrdi da je Hrvatska treba naučiti privlačiti bogatije turiste, ali i velike lance hotela.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Sitne geste kao osmijeh na dolasku i aperitiv stvarno ne koštaju mnogo, ali jako puno znače", kazala je Rudić.

"Uvijek se ponavljaju tri grada - Dubrovnik, Split i Hvar - a da bismo napravili neku ozbiljniju priču osim pravilnog upravljanja destinacijama ključna je i edukacija agenata koji će nam dovesti turiste u Hrvatsku" te dodaje da sezonom moramo biti zadovoljni jer je samo njezina turistička agencija dovela 80 posto više turista u Hrvatsku nego lani.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

POGLEDAJTE VIDEO: Vis je oaza turizma kakav je nekad bio: 'Svim silama se trudimo, nisu se dogodile nikakve devastacije'

"Trebamo stvoriti jednu pozitivnu klimu u društvu da od turizma možemo svi bolje živjeti. Ne samo oni koji su neposredni pružatelji usluga smještaja ili ugostiteljskih usluga, nego da svi imamo. Morali bismo se kao društvo, kao gospodarstvo integrirati na način da više domaćeg proizvoda donosimo na stol turistima", govori Bulić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Puno stvari u turizmu možemo i moramo bolje. Prekrasna obala, čisto more, bogata povijest i arhitektura trebali bi dizati standard cijelom društvu. Tek kad to uspijemo, cijena kuglice sladoleda i kave, past će u drugi plan.

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo