SAMO ŠTO NISU / Malo su kratki s novcem, ali najavljuju autoceste do Dubrovnika i Križišća; uvjeravaju da nije tek predizborno obećanje

Image
Foto: Photo:Zeljko Lukunic/PIXSELL

U Vladi Andreja Plenkovića tvrde da gradnja tih autocesta nije prazno predizborno obećanje i da su čvrsto odlučili sagraditi te autoceste,

31.5.2023.
10:43
Photo:Zeljko Lukunic/PIXSELL
VOYO logo

 Dionice autoceste Metković - Dubrovnik i Križišće - Žuta Lokva stajat će 2 milijarde eura, a plan završetka je 2030. piše u četvrtak Jutarnji list. Krajem ove godine Hrvatske autoceste raspisat će natječaje za gradnju autoceste Doli - Dubrovnik i dionicu autoceste Križišće - Žuta Lokva, od Selca do Križišća, doznaje Jutarnji list.

Time počinje finalizacija dovršetka autocestovne mreže u našoj zemlji, u sklopu koje treba sagraditi još dvije autoceste: Metković - Dubrovnik i Križišće - Žuta Lokva. Prema neslužbenim procjenama, za njihovu gradnju trebat će izdvojiti oko 2 milijarde eura. Autocesta od Križišća do Žute Love stajala bi oko 800 milijuna eura, a autocesta do Dubrovnika stajala bi oko 1,2 milijarde eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
DUGO IŠČEKIVAN PROJEKT /

Pronađeno 1,3 milijarde eura za dovršetak autocesta od Metkovića do Dubrovnika

Image
DUGO IŠČEKIVAN PROJEKT /

Pronađeno 1,3 milijarde eura za dovršetak autocesta od Metkovića do Dubrovnika

I dalje su malo kratki s novcem

Hrvatske autoceste našle su model kojim bi se osiguralo nešto više od 1,3 milijarde eura za projekte, a ostala sredstva tek će morati namaknuti. Prema najavama, obje prometnice trebale bi biti završene do 2030. godine.

Obje autoceste već su nekoliko puta bile u planovima gradnje. Godine 2009. u vrijeme premijera Ive Sanadera potpisan je ugovor s izvođačima i svečano su otvoreni radovi. Na kraju je sve palo u vodu jer je to bio predizborni trik, a za radove nisu bili osigurana sredstva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Autocesta do Žute Lokve najbliže je bila realizaciji 2012. godine u vrijeme kratkotrajnog ministarskog mandata Zlatka Komadine. Za najzahtjevniji objekt, tunel Vratnik u dužini od oko 3500 metara, ishođena je i građevinska dozvola. No, tadašnja Vlada Zorana Milanovića procjenjuje da je gradnja te autoceste neisplativa i preskupa pa od nje odustaje, a Komadina daje ostavku na mjesto ministra prometa.

Ponovno smo u godini uoči izbora, ali u Vladi Andreja Plenkovića tvrde da gradnja tih autocesta nije prazno predizborno obećanje i da su čvrsto odlučili sagraditi te autoceste, piše novinar Jutarnjeg lista Krešimir Žabec.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo