DOK JE TRAJALO SUČELJAVANJE, HRVATI SU GUGLALI PREDSJEDNIČKE KANDIDATE: / Evo tko je pobudio najveći interes građana

Image
Foto: Igor Kralj/Pixsell

Prema Google Trendsu najviše su bili pretraživani Dalija Orešković, Dario Juričan i Nedjeljko Babić, a najmanje Miroslav Škoro i Mislav Kolakušić

18.12.2019.
18:07
Igor Kralj/Pixsell
VOYO logo

Predsjednička debata 11 kandidata izazvala je velik interes i bez obzira na kritike poruka kandidata ili načina vođenja, mnogi je smatraju korisnom. Birači su tako dobili priliku vidjeti i čuti kako kandidati brane stajališta, kakav nastup imaju i kako razmišljaju. Uz to, slabije eksponirani kandidati izašli su pred svjetla pozornice.

Image
ČITATELJI NET.HR-A ODABRALI NAJBOLJEG: /

Imamo uvjerljivog pobjednika debate! Na drugom mjestu Juričan, slab rezultat većine favorita

Image
ČITATELJI NET.HR-A ODABRALI NAJBOLJEG: /

Imamo uvjerljivog pobjednika debate! Na drugom mjestu Juričan, slab rezultat većine favorita

Velik interes za skoro sve kandidate

A povećani interes birača zabilježila je i aplikacija Google Trends. Tijekom kampanje koja je bila gledana u Hrvatskoj, ali i u inozemstvu, znatiželjnici su pokušali na internetu saznati više o pojedinim kandidatima, koji su ih privukli. Tako su debatom, prema podacima Googlea, najviše profitirali Nedjeljko Babić, Dario Juričan, Dalija Orešković, Katarina Peović i Dejan Kovač. Velik interes su privukli i Ivan Pernar, Anto Đapić, Kolina Grabar Kitarović i Zoran Milanović. Najlošije trendove na Googleu su zabilježili Miroslav Škoro i Mislav Kolakušić, piše RTL.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Screenshot: Google Trends

Građane su najviše zanimale biografije Dalije Orešković i Katarine Peović, visina Ivana Pernara, a kritika na račun računalne tvrtke King ICT donijela im je popularnost, jer je upravo ta tvrtka među najtraženijim pojmovima. Regionalno gledajući nema previše razlika. Zagrepčane su najviše zanimali Orešković i Juričan, Ličane Orešković i Milanović, Primorje i Gorski kotar bili su zainteresirani za Orešković i Juričan, baš kao i Split, Međimurje, Zadar, Slavonija, Krapina, Varaždin...

'Guglani' i oni poznatiji

Google Trends je tako pobjednicima proglasio Orešković, Juričana i Babića. Iako je na trendove dosta utjecala i relativna anonimnost pojedinih predsjedničkih kandidata, Milanovića, Grabar Kitarović i Đapića ljudi znaju otprije, pa su ih svejedno "guglali", dok Škoru i Kolakušića nisu, što ipak pokazuje da nisu pobudili dovoljan interes, iako su upravo oni najviše zagovarali debatu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo