vrijeme utječe na odaziv / Je li najkraća kampanja bila ujedno i najdosadnija?

Za nešto malo više od 36 sati građani Hrvatske će na birališta. Državljani u dijaspori samo što nisu krenuli. Predsjednik je pozvao građana da iskoriste pravo glasa, a i vrijeme će ići na ruku jer se prognozira neuobičajeno toplo.

2.12.2011.
18:44
VOYO logo

Iza nas ostala su dva tjedna predizborne kampanje, koja je ujedno i najkraća u povijesti suvremene Hrvatske. Bilo je negdje i plesa i veselja i rukovanja i iznenađenja i oduševljenja.

Bilo je tu svega, od pjesme i plesa preka rukovanja do iznenađenja i oduševljenja. No, ipak mnogi tvrde kako je ovo bila najdosadnija kampanja do sada.

"Mislim da je bila jednako sadržajna ili nesadržajna kao prethodne kampanje, ona formalno bila najkraća, ali zapravo počela još početkom ove godine", izjavio je politički analitičar Višeslav Raos.

Koliko je tko uspio, doznat će se vrlo brzo. Neki se možda predomisle u zadnji trenutak, a možda im pomogne i lijepo vrijeme. Sunce će zasjati na kontinentu, ali u Dalmaciji se u nedjelju očekuje kiša.

Zanimljivo da neka istraživanja pokazuju da zbog lošeg vremena lijevo orijentirani birači često ostaju doma, dok to neće omesti desno orijentirane.

"Svakako možemo reći da su obično birači desnih političkih opcija discipliniraniji i na to računa HDZ, da ima stabilno biračko tijelo. S druge strane, Kukuriku se obraća svim građanima i računaju na visoku izlaznost", pojasnio je Raos.

No, u svakom slučaju građani bi trebali obaviti svoju građansku dužnost, a na to poziva i predsjednik.

"Koristim ovu zadnju da pozovem građane da zaista izađu na izbore i sami odluče o svojoj sudbini, jer ako to ne učine umjesto njih će to učiniti neki drugi glasači", rekao je Ivo Josipović.

A onda više nema povratka, jer ono što izaberemo, gledat ćemo iduće četiri godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo