ISTINU I NEPRISTRANOST SMETNULI S UMA: / Evo kakve su naputke za izvještavanje dobili urednici na HRT-u

Image

Za jensensku shemu, od urednika HRT traži se više 'pozitivnih emocija' pa se tako i od urednika informativnog programa traži 'način prezentacije sadržaja treba buditi optimizam'.

3.6.2017.
12:59
VOYO logo

Članak 7. Zakona o Hrvatskoj radioteleviziji navodi: "HRT je dužan trajno, istinito, cjelovito, nepristrano i pravodobno informirati javnost o činjenicama, događajima i pojavama u zemlji i inozemstvu od javnog interesa".

Image
'NA ŽALOST, RIJEKA JE POBIJEDILA': /

Novinari HRT-a za vrijeme prijenosa finala Kupa iz Varaždina napravili neviđeno skandalozan gaf

Image
'NA ŽALOST, RIJEKA JE POBIJEDILA': /

Novinari HRT-a za vrijeme prijenosa finala Kupa iz Varaždina napravili neviđeno skandalozan gaf

S druge strane, Nives Bilić, pomoćnica v.d. glavnog urednika Prvog programa HRT-a Bruna Kovačevića urednicima produkcijskih odjela, od zabave i dokumentarnog programa, pa do programa za mlade i informativnog programa poslala je preporuku da "Način prezentacije sadržaja treba buditi optimizam, jačati samopouzdanje i samosvijest gledatelja, graditi povjerenje među ljudima i pozitivne emocije."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim preporuke, koja od urednika traži da sve, pa valjda i središnji Dnevnik, oboje ružičasto, preporuka ih podsjeća i na njihove birokratske obveze: Tako se od njih traži da za svaku emisiju u jesenskoj shemi moraju razraditi "Bible". Obzirom da ga se nisu trudili prevesti, kako piše Novi list, za pretpostaviti kako se radi o famoznim BBC-ijevskim knjigama koje se vežu uz velike i važne projekte i u kojima je do tančina sve razrađeno.

Glavni urednik preporučuje i da svaka emisija ima interakciju s publikom, preko društvenih mreža, sms-a, telefona.... Napominje i će gledanost koju postave uz pojedine projekte biti ona koju moraju ispuniti, te samo njihova obaveza. Što u slučaju da gledanost podbaci, ova preporuka ne precizira.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo