SAJAM U CANNESU / Hrvatska se predstavlja na sajmu industrije luksuznih putovanja: Pozicioniramo se na svjetskoj karti premium turizma

Image
Foto: HGK

'Ovaj sajam jedna je od aktivnosti kojima osluškujemo tržište i gradimo temelje za osnivanje Zajednice premium turizma HGK koja će biti podrška tvrtkama u razvoju i promociji ponude premium turizma Hrvatske', rekla je Andreja Vukojević, direktorica Sektora turizma i Službe za marketing i komunikacije HGK

8.12.2023.
15:13
HGK
VOYO logo

Vodeći svjetski događaj za portfolio luksuznog turizma - International Luxury Travel Market (ILTM) u Cannesu – okupio je više od 7000 stručnjaka u segmentu luksuznih putovanja iz više od 95 zemalja – u opsežnom programu promocije i umrežavanja. Na ILTM-u ove godine sudjeluje 11 hrvatskih tvrtki iz luksuznog segmenta, što je dvostruko više nego prošle godine. Sudjelovanje tvrtki na sajmu organizirala je Hrvatska gospodarska komora, u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom.

Image
Foto: HGK

Sajam se održava u Cannesu.

"Nastupom na ILTM-u želimo pozicionirati Hrvatsku na svjetskoj karti premium turizma. Kroz cijelu ovu godinu posvetili smo se praćenju trendova u okruženju. Kompetitivno tržište konstantno nas motivira za modernizaciju kako bismo se bolje uklopili u suvremeni kontekst i popratili globalna kretanja u putovanjima. Uz to smo posvećeni poticanju unaprjeđenja kvalitete u svim segmentima i djelatnostima turizma. Ovaj sajam jedna je od aktivnosti kojima osluškujemo tržište i gradimo temelje za osnivanje Zajednice premium turizma HGK koja će biti podrška tvrtkama u razvoju i promociji ponude premium turizma Hrvatske", rekla je Andreja Vukojević, direktorica Sektora turizma i Službe za marketing i komunikacije HGK.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

ILTM okuplja međunarodnu turističku zajednicu. Spaja sve vrste luksuznih putničkih iskustava – od najetabliranijih brendova u industriji do pionira u premium ponudi. Tijekom četiri dana sajma zakazano je sveukupno više od 82 tisuće B2B sastanaka.

Image
Foto: HGK

Na ILTM-u ove godine sudjeluje 11 hrvatskih tvrtki iz luksuznog segmenta

'Hrvatska kao destinacija premium i luksuzne ponude'

"U okolnostima potpunog oporavka poslovnih putovanja u Francuskoj, Hrvatska se međunarodnoj turističkoj publici u Cannesu predstavlja kao destinacija premium i luksuzne ponude. Prema nedavnom istraživanju gotovo 90 posto organizatora poslovnih događanja u Francuskoj planira organizirati poslovni event u inozemstvu, a Hrvatska ima sve pretpostavke za još značajnije dolaske u segmentu MICE turizma. Sajam u Cannesu pruža savršenu priliku i idealno mjesto za pozicioniranje naše zemlje na svjetskoj karti luksuza s posebnim naglaskom na klijente koji izuzetno cijene gastronomiju, kulturne znamenitosti i prirodnu baštinu. Hrvatska uživa sve bolju poziciju na francuskom tržištu što potvrđuju i sami agenti koji ističu kako naša zemlja nudi zaokružen turistički proizvod", izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: HGK

Na ILTM-u ove godine sudjeluje 11 hrvatskih tvrtki iz luksuznog segmenta

Prilike za izgradnju i obnavljanje veza s organizatorima putovanja, kustosima i agencijama iz cijelog svijeta u Cannesu traži 11 hrvatskih tvrtki: Grand Hotel Lav, JTH Costabella, Royal hotels & resort, Katarina Line, Esplanade Oleander, Zagreb City Hotels, Jadranka turizam, Elite Travel, Globtour Event, Procjep, Leonidas Travel. Riječ je o premium hotelima i putničkim agencijama specijaliziranima za goste veće platežne moći.

Izuzetna prilika

"Sudjelovanje na sajmu ILTM predstavlja izuzetnu priliku za nas, budući da okuplja ključne sudionike luksuzne putničke industrije. Očekujemo susrete s brojnim agentima iz ovog segmenta, što otvara nove poslovne horizonte i pruža priliku za uspostavu vrijednih poslovnih odnosa. Promocija našeg novog brenda - Elite Travel. Premium Experiences na ovom sajmu predstavlja dodatan bonus, a uvjereni smo da će dugoročno rezultirati značajnim uspjesima. Radujemo se prilici da podijelimo svoje visoke standarde s globalnom publikom te da nastavimo graditi našu reputaciju kao vrhunske destinacije za putovanja visokog ranga", rekla je Silvia Veramenta, Business Development Manager, Elite Travel.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: HGK

HGK organizira sudjelovanje hrvatskih tvrtki na sajmu industrije luksuznih putovanja od 2017. godine. Pojedinačna tvrtka tijekom sajma održi više od 60 jedan-na-jedan sastanaka s agentima iz cijelog svijeta. Ove godine sudjeluje 2100 agenata iz više od 75 zemalja.

Image
Foto: HGK

Ove godine na sajmu sudjeluje 2100 agenata iz više od 75 zemalja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo