Gotov 6. Mystery shopping dan

Pod pokroviteljstvom Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva i Hrvatske gospodarske komore, Heraklea je 18. veljače organizirala 6.

22.2.2010.
10:08
VOYO logo

Ove godine moto je bio Vrijednost za novac. Osim brze registracije, zanimljivih predavanja domaćih i inozemnih stručnjaka i atraktivnih nagrada sponzora te obrnutog redoslijeda samog eventa, sudionike je po prvi puta dočekao i tzv. Speeddating networking na kojem su u kratkom roku mogli upoznali sve ostale sudionike, a kotizaciju su platili nakon konferencije onoliko koliko su smatrali da im dobivene informacije vrijede.

Gosp. Adrian Barbu iz Rumunjske pokazao je na nizu internacionalnih slučajeva iz različitih djelatnosti kako oboriti kupca s nogu primjenom mystery shoppinga, edukacije i motivacije djelatnika, a gđa Amra Hašimbegović iz Bosne objasnila je što zaista znači odlična usluga i ima li ona i kakve veze s gostoljubivošću.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čula su se i iskustva tajnih učenika u Westend školi za strane jezike, kao i iskustvo Splitske banke o tome može li se usluga i kako standardizirati.

Kristina Horbec, direktorica Heraklee, na kraju je pokazala kako najbrže vratiti novac uložen u mystery shopping te predstavila nove mogućnosti njegove primjene kao što su Tajni pacijent i Tajni zaposlenik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Heraklea je i peti puta zaredom dodijelila Nagradu za posvećenost kvaliteti usluge, ovaj puta poduzeću T-HT d.d.

Cijeli su događaj vodili Helga i Oliver u interpretaciji gđe Mirele Španjol Marković i gospodina Ranka Končalovića iz tvrtke Ciceron.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Hell's kitchen
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo