Alarmantno u Holdingu, kasne plaće za 12.000 ljudi

Zagrebački holding hitno se treba kreditno zadužiti.

5.7.2010.
11:14
VOYO logo

Da je stanje alarmantno, a Holdingova blagajna prazna, potvrđuje sastanak s kraja prošloga tjedna, kad je Ivo Čović stopirao sve isplate vjerovnicima u idućih desetak dana, jer grozničavo prikuplja novac za lipanjske plaće i otplatu brojnih kredita.

arti-201006250355006''U većini podružnica Holdinga plaća godinama sjeda na račun do drugoga dana u mjesecu, no ovog će mjeseca kasniti oko tjedan dana. Za njih će vjerojatno trebati podići kratkoročni kredit'', upozorio je Novi list jedan visokopozicionirani izvor iz Holdinga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Koliko je Holding bitan za regularno funkcioniranje metropole moglo bi se demonstrirati baš u kašnjenju plaća, jer redovitost isplata dosad nikad nije dolazila u pitanje. Nije stoga isključeno da ZET-ovci s početkom jeseni, ako kašnjenje plaća postane pravilo a ne iznimka, krenu u štrajk i iz upozorenja zaustave javni prijevoz.

Jasen Mesić (HDZ), jedan od najglasnijih kritičara Ive Čovića i aktualne Holdingove uprave, navodi da na naplatu konačno dolazi nesposobnost i potpuna izgubljenost u vođenju tako velike i važne tvrtke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Ako se namjeravaju dodatno zaduživati kako bi podmirili tekuće poslovanje, potonut će još dublje. Nevjerojatno je da Holding rupu sanira samo novim kreditima ili izdvajanjem obveznica, a nisu uzeli ništa od strukturnih fondova EU, milijune nepovratnih sredstava koji su ih čekali, samo da su ih znali uzeti'', upozorava Mesić.

Šef Uprave Ivo Čović u posljednje vrijeme otvoreno priznaje kako Holdingu hitno treba kreditna injekcija od najmanje 900 milijuna kuna, ili tvrtku u protivnom očekuju veliki problemi i vruća jesen s tisućama nabrušenih zaposlenika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, odluku o realizaciji kredita ne mogu donijeti sve dok se ne razmrsi trakavica oko novoga vodstva Holdinga, kojemu Milan Bandić ne priznaje legitimitet, a i Trgovački sud im je nedavno odbio registraciju.

arti-201007010580006Razilaženje Bandića i Čovića o budućnosti Holdinga najjasnije se vidjelo na prošlotjednom puštanju u promet zadnjega iz serije od 140 niskopodnih tramvaja: dok je gradonačelnik najavljivao narudžbu novih 60 vozila od domaćeg konzorcija, investiciju vrijednu gotovo milijardu kuna, Čović je vjerojatno premišljao kako tvrtku održati na golom životu, tj. namiriti novac za plaće, piše Novi list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članak:

arti-201006300826006

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo