Totalna zbrka / Tisuće Zagrepčana ostalo neugodno iznenađeno: Dobili opomenu iako su uredno plaćali račune!

Image
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

U slučajevima kod kojih je iznos umanjen i evidentirana preplata, ljudi se mogu izjasniti žele li povrat novca ili preknjiženje preplate na tekuće/buduće obveze

16.1.2020.
8:04
Goran Stanzl/PIXSELL
VOYO logo

U poštanskom sandučiću jednog je stanovnika Laništa dočekala obavijest da u pošti mora podići preporučeno pismo.

A nakon što je u uredu pošte potpisao i podigao kuvertu nemalo se iznenadio, naime Gradski ured poslao mu je opomenu, zajedno s hrpom uplatnica za komunalnu naknadu koje mora platiti iako tu obvezu redovno ispunjava svaki mjesec, piše Večernji list

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na uplatnicama je stajao 31. prosinca kao datum dospijeća a pismo je dobio u ovoj godini. Prvo što je zatim učinio bilo je da se raspitao kod susjeda da li su i oni dobili slično pismo te shvatio da su svi u istom problemu. 

"Izračunali su da za stan od nešto više od 66 kvadata moram plaćati 55,52 kune naknade, a dosad je bila desetak kuna manja. Plaćam je svaki mjesec, no lani su donijeli novu Odluku o komunalnoj naknadi, koja je, kako su objasnili u rješenju, stupila na snagu 8. ožujka 2019. Umjesto da su odmah u travnju poslali uplatnicu s novim izračunom, oni su ih poslali za svih devet mjeseci odjednom, s tim da nisu umanjili za iznos koji sam plaćao", govori.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

VEZANE VIJESTI:

I u drugim kvartovima slična je situacija gdje su građani čim su dobili uplatnice nahrupili u informativni centar Zagrebačkog holdinga u Ulici grada Vukovara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Jedna gospođa na šalteru objasnila je da su rješenja prolazila kroz nekoliko gradskih ureda i da je došlo do greške te da platimo samo razliku, a ne puni iznos" požalila se i stanovnica Jaruna.

Da treba platiti samo razliku, potvrdio je i Dinko Bilić, pročelnik Ureda za prostorno uređenje, dodajući da su dostavljene uplatnice formirane na puni iznos za svaki mjesec jer moraju biti usklađene s donesenim rješenjem i zaduženjima u knjigovodstvu.

Također, u slučajevima kod kojih je iznos umanjen i evidentirana preplata, ljudi se mogu izjasniti žele li povrat novca ili preknjiženje preplate na tekuće/buduće obveze. Oni koji su dobili takve račune, a ima ih, kažu u Holdingu, 17.500, mogu se, osim u centar u Vukovarskoj, javiti u njihov pokretni ured ili u GSKG, a upite mogu slati i na mail adresu ili se raspitati telefonski

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Točnije, javiti se mogu u GSKG-ov Sektor naplate naknada, poslati im mail na adresu info@gskg.hr s naznakom “rješenje KN” ili s njima kontaktirati na telefone 4565-898 i 4565-938. Holdingovi djelatnici javit će se, pak, na broj 072 500 400, a upiti se mogu slati i na mail holding.centar@zgh.hr, prenosi Večernji list.

TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo