Tumblr počinje prodavati oglase

Kada je 2010. godine dao intervju za Los Angeles Times, izvršni direktor Tumblra i osnivač David Karp rekao je: 'Mi se prilično protivimo oglašavanju. To nam zaista podiže želuce.'

19.4.2012.
13:40
VOYO logo

Vremena se mijenjaju. Na konferenciji Ad Age Digital Karp je objavio da od 2. svibnja ove godine Tumblr počinje oglašivačima nuditi mogućnost da zakupe oglas na Tumblr Radar alatu koji ističe najbolje postove s Tumblra i koji ima oko 120.000 "impresija" dnevno.

"Vjerojatno sam onda bio idiot", rekao je Karp komentirajući kako je nekad bježao od bilo kakve vrste oglašavanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njegovo obraćenje se dogodilo relativno nedavno, dana 12. travnja kada je rekao za Ad Age da je oglašavanje bilo "u potpunosti posljednji izbor."

Tumblr je već osigurao partnerstva s petnaest velikih oglašivača uključujući i Cartoon Network.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Brendovi kao što su IBM, EMI Music ili Huggies već imaju blogove na ovoj stranici, ali do sada nisu imali mogućnost da plate kako bi svoj sadržaj promovirali na ovim stranicama.

Tumblr je privukao 21,8 milijuna jedinstvenih posjetitelja u ožujku ove godine, što je za milijun više nego u veljači - i dva i pol puta više posjetitelja u odnosu na godinu ranije, prema podacima koje je objavio Comscore.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova blogerska platforma pojavila se na tržištu 2007. godine, a u rujnu prošle godine vrijednost Tumblra je procijenjena na 800 milijuna dolara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo