ZNANSTVENICI KONAČNO DOKAZALI IDENTITET JACKA TRBOSJEKA: / DNK analiza šala otkrila da je bio poljski brijač

Foto: HO / EVANS SKINNER ARCHIVE / AFP

Znanstvenici tvrde da je poljski brijač bio zloglasni Jack Trbosjek

18.3.2019.
HO / EVANS SKINNER ARCHIVE / AFP

Nakon nove DNK analize uzoraka koji su uzeti s krvavog šala, znanstvenici tvrde da je zloglasni ubojica koji je lovio ulicama viktorijanskog Londona, Jack Trbosjek, bio zapravo 23-godišnji poljski brijač Aaron Kosminski, piše Daily Mail.

Naime, novi dokazi otkrivaju da se dva seta DNK tragova na odjeći podudaraju s onima Kosminskog i jedne od njegovih žrtava, Catherine Eddowes. Poljski imigrant živio je sa dvojicom braće i sestrom u ulici Greenfield, samo 200 metara od mjesta gdje je ubijena njegova treća žrtva, Elizabeth Stride.

Identitet su potvrdili istraživači sa Sveučilišta John Moores iz Liverpoola koji su svoje nalaze podijelili u časopisu Journal of Forensic Sciences. "Opisali smo prvi put sustavnu, molekularnu analizu jedinog preživjelog fizičkog dokaza povezanog s ubojstvima Jacka Trbosjeka", napisali su znanstvenici.

Izvadio joj bubreg i raskomadao obraze

Poduzetnik Russell Edwards (48), koji je kupio šal na dražbi 2007. godine, kontaktirao je znanstvenike prije nekoliko godina. Pronađen je pokraj Eddowesina tijela i bio je umrljan navodno njezinom krvlju. Kosminski je ubio Eddowes u noći 30. rujna 1888. na Mitre Squareu, u Whitechapelu. Izvađen joj je bubreg, a obrazi su joj bili raskomadani. Kružile su glasine da je serijski ubojica nakon toga pojeo njezin bubreg.

Eddowes je bila druga žena koju je te noći ubio Jack Trbosjeka, nakon što je sat vremena ranije prerezao grlo Elizabeth Stride.

Godine 2014. Kominski je povezan sa zloglasnim ubojicom, kada je dr. Jari Louhelainen, jedan od autora novog članka, proučavao isti šal. Međutim, njegove su tvrdnje odbacili drugi znanstvenici koji su rekli da je napravio "pogrešku u nomenklaturi" u svojoj analizi. Iako se 130 godina duga tajna identiteta ubojice nastavila, sada se čini da su novi nalazi konačno razotkrili zločinca.

Brak na prvu UK