No, kompanija je potiho osvježila svoju politiku privatnosti, tako da se sada aktivnosti korisnika na drugim stranicama 'mogu povezati s njihovim osobnim podacima', izvijestila je ProPublica, a prenosi Business Insider.
Prijašnja politika Googlea, koja je doslovno prekrižena donošenjem nove, obećala je da neće kombinirati DoubleClick cookie informacije s osobnim podacima korisnika bez njihova pristanka.
Google je kupio DoubleClick 2007. godine za 3,1 milijardu dolara, pobijedivši Microsoft u licitaciji koja je trajala nekoliko mjeseci.
DoubleClick skuplja i pohranjuje podatke iz vaše povijesti pretraživanja
DoubleClick koristi cookies (kolačiće) kako bi skupljao i pohranjivao podatke o korisnicima iz njihove povijesti pretraživanja na internetu, kako bi najbolje pozicionirali svoje oglase.
Primjerice, korisniku koji češće posjećuje sportske rubrike novinskih portala češće će se prikazivati oglasi za ulaznice na sportske događaje nego šminka.
Ovako to izgleda u praksi: 'DoubleClick oglasi koji slijede ljude i njihova kretanja na webu sad su prilagođeni korisnicima temeljem ključnih riječi koje oni koriste u svojem Gmailu. Također znači da bi Google odsad, ako bi to želio, mogao napraviti potpuni portret korisnika temeljen na svemu što je on napisao u e-mailovima, stranicama koje je posjećivao te njegovim pretragama', objasnila je Julia Angwin iz ProPublice.
Google tvrdi da ne prodaje osobne informacije
Korisnici Googlea mogli su odabrati žele li takvo što, no novi korisnici nemaju taj luksuz.
U svojoj politici privatnosti Google navodi da ne prodaje nikakve osobne informacije, poput imena, e-mail adresa i informacija o plaćanjima putem interneta.
Ova promjena slijedi nakon dugog razdoblja u kojem se privatnost korisnika na internetu sve više smanjuje.