ŠEFOVIMA IKEA-e JE PREKIPJELO I UPOZORAVAJU KUPCE: / 'Molimo vas, prekinite to raditi. Uopće nije zabavno!'

Image

'Ne vidimo što je tu zabavno', poručuju iz švedske robne kuće nakon što su ove godine u različitim zemljama zabilježili najmanje deset incidenata.

22.12.2016.
9:24
VOYO logo

Ikea je upozorila svoje kupce da ne pokušavaju prespavati u njihovim trgovinama nakon zatvaranja. Kažu da će ih to samo dovesti u nevolje sa zakonom jer će ih se smatrati prijestupnicima, piše The Guardian.

'To je ozbiljan problem'

Glasnogovornica švedske trgovine Johanna Iritz danas je rekla da Ikea taj problem smatra ozbiljnim, dodavši da robna kuća 'ne može jamčiti sigurnost'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prespavati u Ikeinim poslovnicama pojavilo se kao trend kad su u trgovini u Belgiji noć proveli tinejdžeri u kolovozu ove godine i zatim snimili video o tome i objavili ga na internetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Glasnogovornica Ikee rekla je da je u proteklih godinu dana zabilježeno barem deset takvih incidenata, i to u SAD-u, Kanadi, Velikoj Britaniji, Belgiji, Nizozemskoj, Švedskoj, Japanu, Australiji i Poljskoj. Još se ne zna je li zbog toga protiv nekoga pokrenut kazneni progon.

Trend pokrenuli belgijski tinejdžeri

U kolovozu su se Florian Van Hecke i Bram Geirnaert skrili u ormare u belgijskoj Ikei, a izašli su tek nakon zatvaranja trgovine. Snimili su se kako tijekom noći koriste izloženo pokućstvo, a trgovinu su napustili ujutro i nitko ih nije uhvatio. Njihov je video na Youtubeu pogledan više od 1,7 milijuna puta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U posljednjem zabilježenom incidentu su dvije 14-godišnjakinje pokušale ostati u Ikei u švedskom Jönköpingu, i to prošlog vikenda. Kako javljaju lokalni mediji, tvrtka nije prijavila indicent zbog toga što su djevojčice maloljetne.

Image

'Umjesto da incident prijavimo policiji, razgovarali smo s njihovim roditeljima kako bi se ta situacija riješila. Nadamo se da se ovaj trend neće nastaviti. Ne vidimo što je u tom zabavno', rekla je glasnogovornica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ranije su organizirali spavanje u Ikei kao dio marketinške kampanje

Iritz je danas istaknula kako je 'zabava povezana sa spavanjem u Ikei nakon zatvaranja precijenjena'.

Image

Cijela ova situacija dolazi dvije godine nakon što je Ikea u Australiji pozvala ljude da prespavaju u njihovoj trgovini kao dio zajedničke marketinške kampanje s Airbnb-jem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tada su gostima obećali 'doista neobično iskustvo u kojem izložene Ikeine spavaće sobe postaju netipični smještaj'.

Igra sudbine
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo