Počeli kao mala grupa na Facebooku, prerasli u portal

'Skoro nikad nismo imali tu vrstu kalkulacije – hajde sad da napišemo neki bezveze tekst i foru jer znamo da će to privući mnogo čitatelja.

12.8.2012.
14:22
VOYO logo

Nema osobe koja u Srbiji, a i šire, nije čula za Njuz.net, satirični portal koji je u kratko vrijeme stekao izuzetnu popularnost. Lansirala ih je vijest pod naslovom "Srbin ubio morskog psa ubicu u Šarm el Šeiku". Tih je dana u egipatskom ljetovalištu morski pas zaista ozlijedio četvero i ubio jednog turista.

Fora kojom su 'preveslali' svijet

"Makedonski list Večer je to objavio na naslovnoj stranici vikend izdanja, uopće ne znajući što je Njuz i da to uopće nije prava vijest. To se onda neko vrijeme vrtilo po regiji, i onda je Mina prevela vijest na engleski i tada je bukvalno nastao kaos. Pratili smo od arapskih i kineskih stranica do američkih. To su prenosili svi, a Rusi su na kraju pravili grafikone da dokažu je li moguće da čovjek tako ubije morskog psa", ispričao je za Radio Slobodna EuropaNenad Milosavljević, autor spomenute vijesti. Upecali su se mediji u Srbiji i na vijest da je pjevačica Jelena Karleuša kandidat za NIN-ovu nagradu, da je u Novom Sadu otvorena prva klinika za odvikavanje od lajkova na Facebooku, itd.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Mi želimo biti rokeri na internetu'

Član redakcije Marko Dražić ispričao je kako vijesti nastaju. "Sjedimo ovdje nas četveo, petero, uvijek tu bude ljudi koji u tom trenutku nisu s nama ali su online, i onda chatamo i zajedno smišljamo fore... Skoro nikad nismo imali tu vrstu kalkulacije – hajde sad da napišemo neki bezveze tekst i foru jer znamo da će to privući mnogo čitatelja. To je kao kad si glazbenik pa odlučuješ hoćeš li se baviti rock muzikom ili svirati na svadbama. Mi želimo biti rokeri na internetu'", kazao je Dražić.

Dečki su počeli pisati po uzoru na američku stranicu The Onion, uz osnivača Dejana Nikolića, prvo kao mala grupa na Facebooku, da bi vrlo brzo zbog dobrog odaziva prerasli u portal. Danas, za razliku od početaka kada su ideje razmjenjivali u kafićima, imaju redakciju koja broji više od deset stalnih članova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dobitnici su više nagrada, krajem prošle godine izašla im je i knjiga 'Ovo nam možda nije trebalo', a u planu je i nova u kojoj će Njuzovci priču podići na globalni nivo. Tu je i stranica na engleskom jeziku, a u perspektivi i TV emsija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo