OČAJNI VLASNIK ZBOG OVOG LOGA MORA ZATVORITI SLADOLEDARNICU: / Za propast krivi 'ekstremne radikalne liberale'

Image
Foto: YouTube/Screenshot

U New Jerseyju zatvara se jedna trgovina sa sladoledima koja je došla na zao glas odmah po otvaranju zbog svog loga na kojemu se nalazi seksualizirana krava

14.12.2018.
9:58
YouTube/Screenshot
VOYO logo

Tek godinu dana nakon otvaranja, zatvara se jedna trgovina sladoledima u New Jerseyju koja je došla na zao glas odmah po otvaranju zbog svog loga na kojemu se nalazi seksualizirana krava. Kako tvrdi vlasnik sladoledarnice, za propast poslovanja kriva je jedna grupa "ekstremnih radikalnih liberala", piše Independent.

Tijekom sastanka zajednice koji je sazvao, vlasnik trgovine Dairy Air, Anthony Tortoriello, okrivio je lokalne stanovnike jer su bili bijesni na njegov erotizirani logo s kravom

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Vodili su križarski rat kako bi mi uništili poslovanje i moj život", rekao je Tortoriello koji razmišlja o umirovljenju jer se umorio od vođenja kontroverznog posla.

Optuživali ga da je ženomrzac

Tortoriello se požalio da su ga stalno kritizirali i optuživali da je "ženomrzac": "Bilo je to neprestano uznemiravanje; nije nikada završilo".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Inače Montclair se smatra liberalnim uporištem u New Jerseyju

Hiperseksualizirana krava

Ludnica oko sladoledarnice u Montclairu započela je kada je u prosincu prošle godine Amy Tingle, vlasnica susjednog "studija, galerije i imaginarija" Creativity Caravan napisala otvoreno pismo Tortoriellu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Hiperseksualizirana krava s uspravljenom guzicom koja probija kroz krug, podignuta repa, čekajući na što? Nisam sigurna, ali znam mi je odbojno i da sam uvrijeđena. Takav tip marketinga je razlog zašto trenutno imamo seksualnog predatora u Bijeloj kući", napisala je Amy.

Zabavna ilustracija

Ubrzo je Tortoriello ustao u obranu svog loga, tvrdeći da rade na novom logu za trgovinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Jednostavno smo stvorili zabavnu ilustraciju koja nadopunjuje naše smiješno ime", napisao je Tortoriello.

Skupo ponovno brendiranje

Međutim, vlasnik sladoledarnice nije nikada promijenio i zamijenio logo. Tortoriello je kao razlog za to naveo visoku cijenu ponovnog brendiranja. Naime, samo ponovno brendiranje došlo bi ga preko 15 000 dolara, bez svega ostalog na kojemu je stajao stari logo, što bi trebalo baciti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Čak i u načelu, želim li potrošiti 25 000$ svog novca na to?", upitao se tada Tortoriello.

S druge strane, Joe Wang, vlasnik zgrade u kojoj se nalazi trgovina sladoledima Dairy Air, tvrdi da se sladoledarnice najvjerojatnije zatvara jer nisu imali dovoljno novaca za plaćanje visokog najma prostora, budući da su radili samo od četvrtka do nedjelje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uznemiravanje je postalo nepodnošljivo

Tortoriello tvrdi da je uznemiravanje vezano za njegov logo postalo nepodnošljivo da bi nastavio poslovati s trgovinom sa sladoledima.

"Ljudi bi prolazili i vidjeli logo, pa bi sve počelo iznova, da ne spominjem pisma i emailove. Ulazili bi u trgovinu i nametali svoja stajališta osoblju, u njihova lica", ispričao je Tortoriello, nadodavši da je cijela kontroverza utjecala na njegove dvije kćeri koje su bile izložene ismijavanjima i zbog čega ih je bilo sram dolaziti u školu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nije pošteno prema 15-godišnjakinji da je maltretiraju ekstremistički radikalni liberali", rekao je te nadodao da nema planove za novi posao. Raduje se što će vrijeme provoditi sa svojom ženom i kćerima.

Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo