Bizarna seks-industrija

JAPAN – ZEMLJA KOJA STARI: Prodaju više pelena za odrasle nego za bebe

Japan pati od najvećeg pada stanovništva na svijetu. Mladi ne ulaze u veze, a na djecu niti ne pomišljaju.

Cijeli Japan kao nacija stari. Ne samo da imaju najveći postotak stanovništva iznad 65 godina (23,9%), već imaju i najmanji postotak mlađih od 15 godina (13,5%). Zbog toga Japan ima najbrže rastuću negativnu stopu rasta te se očekuje da će se do kraja ovog stoljeća broj stanovnika prepoloviti.

Jedva da je 50% Japanki starosti između 18 i 35 godina u vezi ili braku, dok je među muškarcima iste dobi situacija još gora – niti 40%.

Razloga ima nekoliko – jedan je promjena spolnih uloga u društvu. Naime, nova generacija ekonomski nezavisnih žena ne želi biti vezana za kućanske poslove ili odgajanje djece, već želi slobodno graditi svoju karijeru.

Cyber-cure bolje od pravih

Mlađi muškarci, s druge strane, sve su više opsjednuti virtualnom stvarnošću te preferiraju cyber-cure, koje su manje zahtijevne te, navodno, ne rade probleme.

Treći razlog zašto sve više mladih, ali i srednjovječnih Japanaca i Japanki ne zanimaju ljubavne veze izrazito je jaka i dobro organizirana seks-industrija. Ili bolje rečeno – industrija seksa i emocija.

Jedna od specifičnosti Japana su klubovi koje vode “domaćini”. Dolaze im žene u 20-im i 30-im i plaćaju stotine dolara na sat samo da bi imale s kime popiti piće i porazgovarati. Postoji i muška verzija klubova s “domaćicama”. Niti u jednome nema ni spomena seksa, samo pričanje.

Deficit ljudskog kontakta

Uz razne seks lutke, ili plaćanje za izlazak s anime likom, jedna od bizarnijih stvari su kafići za maženje. Opremljeni separeima u kojima se nalaze kreveti poput dječjih, pastelnih boja i s plišanim igračkama, u njima možete unajmiti djevojku kaja će vas milovati, ili koju ćete vi milovati ili gledati jedno drugo duboko u oči. Isto tako, možete joj staviti glavu u krilo dok će vam ona štapićima čistiti uši. Većina mušterija mlađi su ljudi.

Kompletnu seks-industriju kontroliraju jakuze, od kafića za maženje pa sve do fetiš i S/M seansi u sobama najskupljih hotela.

Izgleda da su Japanci uspjeli destilirati i komercijalizirati svaki dio ljudskih odnosa, a pri tome potpuno izbacili izlaženje, brak i djecu – ljudski kontakt.


Nothing cooler/Magazin.hr

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr