IZNENAĐUJE LI VAS TO? / Direktorica za ekološku održivost Coca-Cole: 'Nećemo izbaciti plastične boce, kupci ih i dalje žele'

Image
Foto: RTL / PIXABAY

Coca-Cola ne želi izbaciti plastične boce jer ih kupci žele, a i smanjio bi se promet tvrtke.

24.1.2020.
9:30
RTL / PIXABAY
VOYO logo

Coca-Cola neće izbaciti iz upotrebe plastične boce za jednokratnu upotrebu jer ih kupci još žele, ustvrdila je Bea Perez, direktorica za ekološku održivost ove kompanije. 

''Kupci ih vole jer se zatvaraju i lagane su”, rekla je Perez, piše BBC, iako je u obraćanju na Svjetskom ekonomskom forumu u Davosu kazala da je ova kompanija prepoznala da mora biti dio rješenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Coca-Cola je inače jedan od najvećih proizvođača plastičnog otpada, a obvezala se da će do 2030. godine reciklirati onoliko plastičnih boca koliko ih iskoristi. No, aktivisti i aktivistkinje upozoravaju da brojne bočice Coca-Cole neće biti prikupljene i da će završiti na smeću.

Ovaj gigant proizvede oko tri milijuna tona plastične ambalaže godišnje ili 200.000 boca u minutu, a da je riječ o brendu koji najviše zagađuje potvrđeno je u globalnoj reviziji plastičnog otpada koju je 2019. provela organizacija Oslobađanje od plastike. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Coca-Cola se obvezala da će koristiti najmanje 50 posto recikliranog materijala u ambalaži do 2030. Također je sklopila partnerstva s nevladinim organizacijama širom svijeta kako bi pomogla u poboljšanju sistema prikupljanja, prenose agencije.

No, Perez je rekla da tvrtka neće izbaciti plastiku iz upotrebe u potpunosti tvrdeći da bi to moglo podijeliti kupce i utjecati na prodaju, a ustvrdila je i da korištenje ambalaže od aluminija ili stakla može povećati karbonski otisak ove kompanije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Kompanija neće imati posla ako ne udovoljavamo željama potrošača. Dakle, kako mijenjamo infrastrukturu za flaširanje, prelazimo u reciklažu i inovacije, moramo pokazati potrošaču i kakve su mogućnosti. One će se promijeniti s nama'', zaključila je Perez. 

Iako se složila sa zahtjevima da Coca-Cola svoje ciljeve zaštite okoliša treba postići i prije zacrtanog roka u 2030. godini, nije htjela reći hoće li se povućii ako ne uspiju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo