ODGOVOR PREMIJERKI / Spornu stražnjicu maknuli iz spota

Marketinška agencija koja je izradila sporni spot je objavila da će kadar biti zamijenjen zbog premijerkine dobronamjerne primjedbe.

14.4.2010.
8:10
VOYO logo

ZAGREB - Ženska stražnjica koja se pojavljuje u spotu Hrvatske turističke zajednice bit će izbačena iz promidžbenog spota koji je bio namijenjen inozemnom tržištu.

"Ovim putem obavještavamo javnost da namjera autora televizijskog spota 'Recept za savršen odmor' niti u jednom trenutku nije bila na bilo koji način eksploatirati žensko tijelo i staviti ga u funkciju seksualnog objekta, ali prihvaćamo njihovo mišljenje da marketinška struka nije dovoljno senzibilirana za ove teme", poručuje se u priopćenju agencije BBDO.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Oni se u priopćenju dodatno posipaju pepelom te poručuju da nisu u potpunosti sagledali širi kontekst problema prikazivanja ženskog tijela u promidžbene svrhe iz čega proizlazi i osjetljivost za pitanja ravnopravnosti među spolovima, a što je potaklo predsjednicu Vlade na reagiranje.

Sporni dio koji traje tri sekunde će se zamijeniti nekim drugim kadrom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na internetu je pak osvanuo odgovor na "slučaj stražnjica".

U promotivnom spotu pod nazivom "Tako lijepa, a tako čedna", nepoznati autor je iskoristio filmske kadrove s početka prošlog stoljeća. Žene su odjevene od glave do pete, a pojavljuju se i časne sestre. Na plaži su pak žene u čednim kupaćim kostimima iz istog razdoblja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Premijerka je, naime, HTZ-u prigovorila zbog dijela spota u kojemu se vidi ženska stražnjica, a preko koje je poruka "ne prži predugo". Kosor smatra da je ta poruka seksistička.

Promotivni spot HTZ-a je, inače, namijenjen za inozemna tržišta, a trebao bi se emitirati na CNN-u, BBC World-u, Eurosportu i Euronewsu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U HTZ-u su navodno odlučili izrezati sporni kadar.

FNC17
Gledaj uživo 1.lipnja
VOYO logo