JEDNOSTAVAN TRIK / 'Prestao' pušiti marihuanu i šokirao cijeli svijet. Kako je Snoop Dogg svima očitao lekciju iz marketinga?

Najpoznatiji pušač marihuane na svijetu, Snoop Dogg cijelom svijetu je ovaj tjedan očitao lekciju iz marketinga. Prvo je rekao da se odriče dima, privukao pozornost svih medija i desetaka milijuna ljudi, da bi koji dan kasnije objavio da je zapravo mislio na peć, ne travu. I tako smo ušli u totalno novo doba, gdje se preko društvenih mreža reklamira efektnije nego ikad prije

24.11.2023.
8:30
VOYO logo

"Odustajem od pušenja. Znam što mislite, Snoop - pušenje je tvoja glavna stvar", šokirao je prije nekoliko dana najveći konzument marihuane - Snoop Dogg.

Ne da mu je pušenje glavna stvar, nego je Snoop Dogg i sinonim za marihuanu. A vijest da će je prestati pušiti, bez teksta je ostavila apsolutno sve. Snoop je objavom srušio internet, a svjetski mediji raspisali su se o njegovoj "šokantnoj i nevjerojatnoj" životnoj transformaciji. Na Instagramu je zamolio za poštivanje privatnosti, i rekao da se na prestanak pušenja odlučio nakon "puno" razmišljanja i razgovora s obitelji. A onda nakon samo 4 dana otkrio da je sve teška prevara. Odnosno marketinška navlakuša. Snoop je predstavio svoj novi proizvod - peć i objasnio da zapravo odustaje od dima, ali ne i od pušenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Dosta mi je da mi odjeća zaudara. Zato odustajem od dima. Prebacujem se na peć koja uklanja dim", objasnio je Snoop.

Image
U VRGORCU /

Osim što su kod 60-godišnjaka u kući pronašli 30 stabiljka marihuane, policiju iznenadilo na što su još naišli

Image
U VRGORCU /

Osim što su kod 60-godišnjaka u kući pronašli 30 stabiljka marihuane, policiju iznenadilo na što su još naišli

Tako je jedan od najpoznatijih repera svima očitao lekciju iz marketinga: Jer da je samo rekao da ima novu peć za pušenje, efekt ne bi bio ni blizu ovakav.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Profesor s područja brendiranja i marketinga, Dejan Gluvačević kaže da je isprva sve zvučalo nestvarno.

"Da je kojim slučajem rekao da prestaje s pušenjem i da se prebacuje na vegetarijansku zdravu prehranu koja nije rađena od kanabisa, tu bi se već autentičnost izgubila, kao i vjerodostojnost. Ovako ovdje ima već nekog određenog smisla. Definitivno da će imati jedan utjecaj, jedan boom", govori Gluvačević.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sličan "boom" doživjela je i jedna holivudska glumica. Gwyneth Paltrow je nedavno na Airbnbu objavila da iznajmljuje svoju malu gostinjsku kuću u Kaliforniji. I tako napravila odličnu reklamu sebi, ali i samom Airbnbu. Što nikome prvo nije palo na pamet.

"Ona je tu odlučila zapravo napraviti jedan co-brend u suradnji s poznatom platformom za iznajmljivanje smještaja i ujedno i iznajmiti sama sebi. Ali osim iznajmljivanja kuće u cijeloj toj priči je bilo, ako se dobro sjećam ona je večerala, dio vremena provodila s gostima", dodaje Gluvačević.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nedavno smo svjedočili i triku influencerice koja je posred čela tetovirala ime dečka Kevina. I onda nakon nekoliko dana objavila snimku kako briše tetovažu i ljude educira da paze što će si tetovirati. Prije nego što je objavila da je i to prevara, snimku tetoviranja vidjelo je 33 milijuna ljudi. A da je samo snimila video u kojem upozorava ljude o tetovažama, možda ne bi dobila ni milijun pregleda.

"Dakle, marketing stoji - iza svega", zaključuje Dejan Gluvačević.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I tako smo, da će prestati pušiti marihuanu, povjerovali čovjeku koji doslovno ima zaposlenu osobu za motanje jointova. Potez vrijedan katedre na fakultetima.

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo