NESPOJIVI BLOCKBUSTERI / U jeku povijesnog holivudskog štrajka novi fenomen - Barbenheimer: O čemu je riječ i zašto su dva filma podignula toliku prašinu?

Ovaj vikend je bilo veliko finale bitke za prvo mjesto. Dva potpuno nespojiva holivudska blockbustera, Barbie i Openhaimer, premijerno su prikazani istog dana. Evo tko je više zaradio

24.7.2023.
21:30
VOYO logo

Novi fenomen, Barbenheimer, događa se u jeku povijesnog holivudskog štrajka glumaca i scenarista. Radi se o dva potpuno nespojiva holivudska blockbustera, Barbie i Openhaimer,  koji su premijerno prikazani istog dana i podignuli su neviđenu prašinu.

U trenu kada su premijere oba filma najavljene za isti dan, počelo je natjecanje, a ovaj vikend je bilo veliko finale bitke za prvo mjesto. Iako Barbenheimer možda zvuči kao da su to dva velika tabora sukobljenih gledatelja, zapravo je marketinški trik za što veću zaradu i jednog i drugog filma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nema kuta na svijetu koji nije postao ružičast. I nije riječ o ružičastoj boji, nego o Barbie", ističe predsjednik tvrtke koja proizvodi lutku Barbie, Richard Dickson.

Image
U MALIBUU /

FOTO/VIDEO Rozi tobogan, bazen... Barbie kuća je oživjela! I dostupna je za najam na AirBnb-ju!

Image
U MALIBUU /

FOTO/VIDEO Rozi tobogan, bazen... Barbie kuća je oživjela! I dostupna je za najam na AirBnb-ju!

Stvarno, sve je u znaku Barbie: posvuda je ružičasta odjeća. Prava Barbie kuća osvanula je na AirBnB-u.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novi je fenomen objasnio i marketinški stručnjak Petar Tanta: "Ja bih prije svega rekao da se ovdje radi o kvalitetnoj markentiškoj strategiji koja je od jednog filma zapravo na neki način napravila društveni fenomen, a to je vrlo jednostavno objasniti, za to je zaslužan internet".

Film s Margot Robbie apsolutno je dominirao ovaj vikend sa zaradom od 155 milijuna dolara u američkim kinima, dok je Oppenheimer odnio - 80,5 milijuna dolara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ono što je filmašima bitno je to da se gledatelji vraćaju u kino nakon korone, što je bila velika muka za filmaše s obzirom na to da streaming platforme preuzimaju vlast. Ta kovanica Barbenheimer je plod marketinškog trika, natjecanja tko će više. Pa naravno da će Barbie imati puno više gledatelja", priča nam filmski kritičar Dean Sinovčić.

Film Grete Gerwig poznatu lutku istodobno slavi, kritizira i izruguje joj se. Propituje turbulentnu povijest Barbie u kojoj je ona bila i junakinja i tlačiteljica žena i ženstvenosti. S druge strane, Nolanov Oppenheimer prikazuje mračno doba, briljantnog fizičara i stravični apetit za uništenjem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"To je zaista fascinantan film koji traje 3 sata, ali koji ima takav tempo da ni u jednom trenutku nećete pogledati na sat i zapitati se kada je više kraj ovog filma. To prođe ovako, izuzetno zanimljiv film, fenomenalne uloge, fenomenalan scenarij", ističe Sinovčić.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo