Podržali ih i roditelji / Pulska osnovna škola zabranila upotrebu mobitela čak i tijekom odmora. Provjerili smo kako je to utjecalo na učenike

Manjak koncentracije i ometanje nastave, sve su to posljedice korištenja mobitela, pametnih telefona u školi. Pa je nakon dvije godine praćenja učenika, pulska osnovna škola mobitele zabranila čak i tijekom odmora. Kako je to utjecalo na učenike zna naša ekipa

25.1.2023.
7:30
VOYO logo

Dopisivanje tijekom sata, igranje igrica, ometanje, tako izgleda nastava. Sve to – zbog mobitela!

"Kad smo pogledali koliko je sati onda još nešto malo pogledamo", kazao je učenik osmog razreda OŠ Monte Zaro u Puli Tobija Grgić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Možda će i doći dobro za učenike koji su prepisivali da ne mogu više", govori učenik osmog razreda OŠ Monte Zaro u Puli Leon Micković.

Odluka nije bila teška. Podržali su ih i roditelji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ako bude ometao nastavu i upalio mobitel onda ćemo mu kao što smo naveli u odluci mobitel oduzet obavijestiti roditelja i zamoliti roditelja da dođe po taj mobitel", kazala je ravnateljica OŠ Monte Zaro u Puli Branka Sironić Buić.

Image
postojeća aplikacija /

Hrvatska će među prvima uvesti e-putovnicu na mobitelima? Dobili pilot projekt

Image
postojeća aplikacija /

Hrvatska će među prvima uvesti e-putovnicu na mobitelima? Dobili pilot projekt

"Nadam se da će ona polučiti neki pozitivan efekt odnosno da će djecu na neki način natjerati odnosno motivirati da više komuniciraju među sobom i s nastavnicima", govori roditelj učenice Nenad Ivanović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I dosad su mobitele morali spremiti u torbu ili u kutiju za vrijeme sata ili ispita. Odmor je uključivao uglavnom samo to – vrijeme na mobitelu!

"Oni su počeli međusobno se igrati i družiti za vrijeme odmora to prije je bilo u krugu svi zajedno i svatko sa svojim mobitelom", govori profesorica hrvatskog i talijanskog jezika i književnosti Karla Virgilio.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog mobitela, djeca imaju problema i s koncentracijom. Slabije uče i čitaju.

"Ne možemo pratiti što se događa oko nas, pa tako i učenici zaborave što trebaju napraviti za školu što trebaju naučiti i koju zadaću trebaju napisati", govori školska psihologinja Martina Červar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rezultata već ima. Učenici više sudjeluju u nastavi, aktivniji su i međusobno više razgovaraju.

"Kao što vidite evo sami u knjižnicu sad dolaze, igraju šah, čitaju knjige, nismo na mobitelima, ne raspravljamo, ne svađamo se", kazala je školska knjižničarka Dragica Pršo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Već smo jako dugo ovdje skupa a zapravo se baš ne znamo tako da upoznat ćemo se hajdemo reći bolje", kazao je učenik osmog razreda OŠ Monte Zaro Tobija Grgić.

"Sad više pričamo, družimo se i to sad smo krenuli igrati šah i tako", govori učenik osmog razreda OŠ Monte Zaro Leon Micković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A to je i bio cilj. Da se učenici okrenu sebi, prijateljima i sadržaju!

KSW 94
Uživo 11. svibnja
VOYO logo