Pet stvari koje su proizvođači naučili od Kina

Microsoft je odustao od Kina. Iako je izgubio mnogo novca i vremena na ovom projektu, dobio je vrijednu lekciju.

2.7.2010.
18:36
VOYO logo

Neodređeni operativni sustavi nisu prednost: Kin nam je stigao pod oznakom Windows Phone, koja treba sugerirati da se Microsoft bacio i u dizajn hardvera. Međutim, Windows Phone OS s kojim Kin dolazi je posve drugačiji proizvod od Windows Phonea 7, s kojim dijeli neke zajedničke karakteristike.

Nije jasno što je Microsoft htio postići ovom separacijom. Možda je htio utvrditi Windows Phone brand prije izlaska sedmice, no uspješno je zbunio korisnike, pogotovo što je najavio spajanje Windows Phone OS-a i Windows Phone 7 u budućnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tinejdžeri su teška publika: Microsoft je očito istražio želje tinejdžera i mladih ljudi kad je osmislio Kin. Nažalost, u svojim nastojanjima da bude cool, ispao je previše naporan i bilo je očito da se želi uklopiti pod svaku cijenu. Tinejdžeri to ne vole.

Microsoft je za promociju trebao iskoristiti Justina Biebera koji se pojavio na otvorenju njihove trgovine prošle godine. Budući da je tako otvoreno pokazao da je fan, bio bi idealno lice s reklame za Kin. Milijuni tinejdžerica diljem svijeta učinili bi Kin instantnim hitom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Previsoka pretplata: Microsoft i Verizon su od svojih kupaca tražili oko 150 kuna mjesečno za internetski promet. Budući da su ciljali na mlađu publiku, to je previsoka cifra. Čak i starijima nije bilo jasno čemu takav zahtjev, budući da Kin ne podržava ne-Microsoftove aplikacije koje bi zahtjevale puno prometa. Svi podaci s Kina spremaju se u oblaku, no Microsoft je trebao kupcima skrenuti pažnju na vrijednost ovako sigurnog backupa njihovih podataka, ili pak nagovoriti Verizon da snizi cijenu.

Kašnjenje je pogubno: Kin One i Kin Two su proizašli iz Microsoftovog projekta Pink iz 2008. godine. Pink je bio odgađan u nedogled, i cijeli je projekt kasnio 18 mjeseci. To znači da je Kin bio zastario čim se našao na tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ljudi vole aplikacije: App Store i Android Market su popularni jer sadrže inovativne aplikacije programera koji ne rade za Apple ili Google. Kin nema aplikacije. Možemo filozofirati o ovom problemu do preksutra, ali nema potrebe. Kin nema aplikacije.

Prethodni članci: arti-201007010135006 arti-201006240222006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo